امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوار در دیدار با مسئولین این شهرستان:
امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوار به مردمی بودن مسئولین نظام تاکید کرد و گفت: مسئولین با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر مسئولیت خود را به عنوان پلی برای پیشرفت خود قرار ندهند و توجه به مردم و منافع کشور در اولویت کاریشان باشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام رجب قربانی در جمع مسئولین این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای بیان فعالیت ها و خدماتی که انجام شده است.

وی با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و توجه به مردمی بودن دولت افزود: مسئولین باید مردمی باشند، با مردم رابطه داشته باشند، مانند مردم زندگی کنند و در جمع مردم حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: مردمی بودن مسئولین یک نعمت الهی است که باید آن را حفظ کرد.

حجت الاسلام قربانی در ادامه با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با سوء استفاده نکردن از مقام و مسئولیت بیان داشت: مسئولین با الگو گرفتن از شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر مسئولیت خود را به عنوان پلی برای پیشرفت خود قرار ندهند، توجه به مردم و منافع کشور در اولویت کار مسئولین باشد.

وی در ادامه با اشاره  به بحث حقوق های نجومی و برخورد با این مسئله گفت: حقوق های نجومی باعث لطمه زدن و عدم اعتماد مردم به مسئولین دولتی می شود و باید به این موضوع رسیدگی شود.

امام جمعه فتح آباد رشتخوار با توجه به مسئله انقلابی بودن مسئولین، تصریح کرد: مسئولین باید انقلابی فکر کنند، انقلابی حرکت کنند و باید شجاع و نترس باشند و در زمینه دفاع از منافع جمهوری اسلامی هیچ ترسی را بر خود وارد نسازند.

وی با توجه به برنامه ریزی دشمن در رابطه با مسئله نفوذ بر نقاط حساس کشور، خاطر نشان کرد: مسئولین همواره به مسئله نفوذ دشمن توجه داشته باشند، چرا که دشمنی آمریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی کم نشده، نباید از دشمن غافل شد، نباید گذاشت باورها و اعتقادات مردم آسیب ببیند.

وی در پایان از اداره راه و شهرسازی شهرستان رشتخوار به دلیل آسفالت ۶ کیلومتر از جاده های  فتح آباد و  همچنین مرکز بهداشت و درمان در توجه به جذب خیرین در راه اندازی مرکز بهداشت این روستا تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها