همزمان با هفته دولت 30 پروژه زیرسازی معابر روستایی در شهرستان زنجان افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با هفته دولت 30 پروژه زیرسازی معابر روستایی در شهرستان زنجان افتتاح شده است.

گفتنی است، ساماندهی گلزار شهدای «اسفجین» با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید، کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی کانال آبیاری عمومی روستای «حاج آرش» با اعتبار 2 میلیارد ریال و کلنگ‌زنی و بهره‌برداری پروژه‌های بهسازی معابر و بهره‌برداری روستای «کزبر» با 2 میلیارد ریال اعتبار و اجرای کلنگ زنی همزمان 42 پروژه اجرای بهسازی معابر با 38 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

افتتاح آبیاری تحت فشار در روستا «کزبر» با 800 میلیون ریال، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه اجرای جدول گذاری و سنگ فرش در روستای «اسفناج» با 850 میلیون ریال و افتتاح همزمان 30 پروژه زیرسازی معابر روستایی در روستای «دره‌لیک» با 65 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح‌های افتتاحی در روز است.

بازدید و بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی «چپ چپ»، «گمش‌آباد» و «سلطان‌آباد» با 12 میلیارد و 890 میلیون ریال اعتبار، بهره‌برداری از اجرای پروژه زیرسازی و آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر روستای «سلطان‌آباد» با 900 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌ها از دیگر بخش‌‌های افتتاحی این روز بوده است.

غبارروبی و بهره‌برداری از ساماندهی مزار شهدای 3 روستای «گوالان»، «قره کول» و «نصیر آباد» با 210 میلیون ریال اعتبار، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه بهسازی معابر روستای «گوالان» با یک هزار و 150 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت‌ریزی معابر روستای «رجعین» همزمان با آغاز عملیات اجرای آسفالت ریزی 14 روستایی با 10 میلیارد و 638 میلیون ریال اعتبار و از پروژه بهسازی و معابر کلنگ‌زنی آغاز اجرایی 43 پروژه بهسازی معابر در روستای «رجعین» با 28 میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری دو پروژه آبیاری تحت فشار در روستای «رجعین» با 183 میلیون ریال و 265 میلیون ریال پایان بخش افتتاحات شهرستان زنجان بوده است.

ارسال نظرات