عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نادر قاضی‌پور با بیان اینکه ایران، محل توزیع کالای قاچاق نیست افزود: کالاهای قاچاق، باید منهدم شود علاوه بر این راه حل های قانونی شناسایی گردد و مجلس هم قوانین اش را در جهت انهدام کالاهای قاچاق عوض کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به افزایش میزان قاچاق و نبود شفافیت آماری توسط دولت یازدهم اظهار داشت: رهبری معظم تاکیداتی در زمینه انهدام کالاهای قاچاق را داشتند مبنی بر اینکه کالاهای قاچاق آتش زدنی است.

وی با بیان اینکه ایران، محل توزیع کالای قاچاق نیست افزود: کالاهای قاچاق، باید منهدم شود علاوه بر این راه حل های قانونی شناسایی گردد و مجلس هم قوانین اش را در جهت انهدام کالاهای قاچاق عوض کند.

قاضی‌پور بیان داشت: دولت  هم باید بخشنامه‌ها را عوض کند و وزیران را  تغییر دهد تا نشان دهد که درصدد انجام تغییرات قانونی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطر نشان کرد: باید همه افراد اعم از نمایندگان، مسوولان، دولتمردان، فعالان اقتصادی و مردم  دست در دست هم بدهیم تا از ورود کالای غیر ایرانی جلوگیری شود اعم از  با واردات کالای لوکس  که خودروهای لوکس جزو مهم‌ترین آنها قرار دارد.

وی در خاتمه افزود: بنده از مخافان واردات خودروهای لوکس بوده‌ام این در حالی است که در مجلس هم پیگیری  لازم بعمل می‌آید.

ارسال نظرات