خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون بیش از 170 نفر به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، راهیان نور را یک حرکت معنوی و نور دانست و اظهارداشت: با توجه به تدابیر امام خامنه ای (حفظه الله) سلسله مراتب سپاه و بسیج با همکاری بعضی از دستگاه ها اردوی راهیان نور جنوب و غرب وشمال غرب کشور برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در ابتدا دشمنان این حرکت معنوی را مقابله با خود می دانستند، گفت: مهمترین هدف راهیان نور احیاء فرهنگ جهاد و شهادت است و باید روحیه جهادی را در نسل جوان انقلاب انتقال دهیم و آنها را با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

فلاحی با بیان اینکه اوج مظلومیت رزمندگان در سرزمین های جنگ هشت ساله در غرب و شمال غرب کشور مشخص است، عنوان کرد: با وحدت و یکپارچگی به عنوان سربازان ولایت باید این فرهنگ هشت ساله را به نسل جوان منتقل کرد.

وی ادامه داد: سرزمین های جنوب، غرب وشمال غرب کشورمشهد شهدای جنگ تحمیلی است وآشنایی با افکار و اندیشه جوانان دارد و باید آنها را با ایثارگری شهدا که چگونه با مظلومیت جان خویش را از دست دادند آشنا کنیم.

فلاحی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن کیلومتر ها در به خاک ایران اسلامی نفوذ پیدا کرد، عنوان کرد: روحیه جهادی، مدیریت جهادی در هشت سال دفاع مقدس پر رنگ بود .

وی با اشاره به اعزام زائرین شهداء به مناطق غرب وشمال غرب کشور عنوان کرد: هرساله استقبال خوبی از اردوی راهیان نور می شود و امسال نیز در ایام تابستان زائرین مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب کشور به دو صورت خانوادگی و کاروانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: زائرین شهدا در طی حضور در مناطق عملیاتی استانهای کرمانشان و کردستان از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه، یادمان مرصاد، سرپل ذهاب، قصر شیرین ، باشگاه افسران، ارتفاعات قراویزان، یادوان بازی دراز و مناطق زیارتی این دو استان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مدت اعزام زائرین شهدا یک هفته خواهد بود، افزود: کل حضور زائرین شهدا سه روز در کرمانشاه و کردستان می باشد و چهار روز دیگر زائرین در مسیر راه رفت و برگشت خواهند بود.

فلاحی با بیان اینکه تا کنون 35دستگاه خودروی شخصی با تعداد 172نفر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند، گفت: هزینه کل دریافتی برای پذیرایی از زائرین شهدا به صورت خصوصی 50هزار تومان است ولی اسکان این زائرین رایگان می باشد.

وی ادامه داد: تا کنون دو دستگاه اتوبوس از زائرین شهداء از اقشار بسیج مهندسین و دیگری از بسیج ادارات اعزام شدند، عنوان کرد: یک دستگاه اتوبوس دیگر در 15شهریورماه سال جاری اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند یادآورشد: متقاضین حضور در یادمانهای غرب وشمال غرب کشور می توانند با مراجعه به ناحیه و معرفی نامه و پرداخت 50هزار تومان برای هر نفر از یادمانهای شهدا دیدن کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها