خبرهای داغ:
جانشین سپاه قائم آل محمد(ص)استان سمنان:

دانشجويان درخط مقدم جبهه هاي فرهنگي در دانشگاه ها هستند

جانشین سپاه قائم آل محمد(ص)استان سمنان گفت: دانشجویان، افسران جنگ نرم حاضر و در خط مقدم جبهه های فرهنگی در دانشگاه ها و همچنین جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۰۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ اسحاق هراسانیان جانشین سپاه قائم آل محمد(ص)استان سمنان در جمع دانشجويان شركت كننده در نهمین دوره از طرح ولایت استان که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: شما دانشجویان، افسران جنگ نرم حاضر و در خط مقدم جبهه های فرهنگی در دانشگاه ها و همچنین جامعه هستند، که شما دانشجویان باید تفاوت خود را در انتهای دوره با ابتدای ورود به طرح، از لحاظ اعتقادی و بنیادی مورد ارزیابی قرار دهید.

جانشین سپاه استان سمنان همچنین تصریح کرد: برگزاری طرح ولایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و شما دانشجویان حاضر در این دوره نیز باید با قدرت و جدیت خاصی این طرح را دنبال نمایيد و شبهات خود را در این دوره پاسخ بگیرید؛ یکی از مواردی که به قدرت این طرح در نهمین دوره خود افزوده است، برگزاری این دوره در شهر مقدس قم است؛ همه ما می دانیم قم پایتخت اعتقادی جهان اسلام است.

هراسانیان افزود: آن چیزی که برای ما مهم است این است که، انقلاب ما در حال حاضر در مرحله حساسی از تاریخ قرار دارد و ما باید این موضوع را بدانیم که انقلاب ما را کسی ضمانت نکرده است و باید در این راه گوش به فرمان رهبری عزیزمان باشیم تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر انقلاب و کشور ما مرکز ثقل بشریت محسوب می شود که این بهترین فرصت برای بیان اسلام ناب محمدی است و ما اسلام نابی را باید دنبال کنیم که امام راحل آن را از اسلام آمریکایی جدا کرد، ما باید در این راه به دنبال تبیین فرمایشات رهبری و امام راحل باشیم که این منویات بر اساس آیات قرآن و قانون اساسی است.
هراسانیان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان كرد: قانون اساسی کشور ما، مترقی ترین قانون در کل دنیا است؛ ما در قانون اساسی کشور خود، یک اصل خلاف اعتقادات پیدا نخواهیم کرد و ما باید رحمت الهی را برای شهدایی همچون بهشتی، مطهری و… که قانون اساسی کشور را تدوین کردند داشته باشیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان همچنین ادامه داد: ما باید به منویات و فرمایشات رهبری گوش فرا دهیم؛ انقلاب ما محصور کشور و جامعه نیست؛ در طرح ولایت تبیین فرمایشات امام و رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهید زیرا، همه این فرمایشات با توجه به آیات قرآن است؛ با حضور اساتید با تجربه و همچنین پرسشگری و مطالبه گری شما دانش پژوهان در این دوره، یکی از بهترین طرح های استانی را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها