خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قزوین:

پاسداری از عزت ملی جامعه در همه زمینه‌ها از وظایف دولت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قزوین اذعان کرد: پاسداری از عزت ملی و استقلال ملی جامعه در همه زمینه‌ها را از وظایف دولت است.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۹۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر (عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با عملکرد دولت در سه سال گذشته با تبیین مطالبات مردم از دولت اظهار کرد: رئیس جمهور به عنوان رکن اصلی دولت باید مطابق سوگندی که خورده‌است عمل نماید و به آرمان‌های مردم و انقلاب در تمامی زمینه‌ها پایبند باشند.

وی پاسداری از عزت ملی و استقلال ملی جامعه در همه زمینه‌ها را از وظایف دولت عنوان کرد و گفت: دولت باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به شکل شایسته حل کند و بتواند مقتدرانه در مقابل زورگویان عالم بایستد.

این مسئول دفاع از حقوق مردم شریف ایران و ملت‌های مظلوم را از دیگر وظایف دولت نسبت به مردم دانسته و خاطرنشان کرد: دولت در اجرای امور و رسیدگی به مشکلات باید به اولویت‌ها توجه داشته باشد و تلاش خود را در اجرای احکام اسلامی خصوصا عدالت اجتماعی به کار گیرد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به لزوم توجه به تمامی بندهای قانون اساسی توسط دولت تشریح کرد: دولت موظف است به طور کامل و منسجم قوانین نوشته شده در قانون اساسی را اجرا کند و نباید به صورت جزیره‌ای عمل نمایند.

وی ضمن بیان حمایت‌های مردم از دولت، به مسئولیت خطیر دولت در مقابل مردم اشاره کرد و گفت: مردم همواره و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و پای انقلاب ایستاده‌اند و دولت موظف است پاسخگوی این رشادت‌ها باشد و اقدامات درستی را در این خصوص انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان در ادامه تاکید کرد: دولت باید در مسیر قانون اساسی که برگرفته از اسلام، اندیشه‌های امام و به صلاح مردم است حرکت کند و همواره مصالح ملی کشور و خواسته‌های ملت را در اولویت قرار دهد.

این مسئول ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت یازدهم تبیین کرد: ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت متاسفانه در قول‌ها و طرح سه ماهه شاهد هیچگونه پیشرفتی نبوده‌ایم و وقتی به اجتماع و زندگی مردم نگاه می‌کنیم دستاورد محسوسی را احساس نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام معبودی در خاتمه کنترل تورم را مهم‌ترین اقدام دولت معرفی کرد و گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدام دولت کنترل تورم بوده است که متاسفانه به رکود تبدیل شده‌است.

1102/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها