خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج کارگاه تایید محتوا با حضور فرماندهان ،مدیران عقیدتی نظارت و مسئولان فرهنگی و مسئولان سایت عملکردی حوزه ها در اتاق نمایندگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۸۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج کارگاه تایید محتوا با حضور فرماندهان ،مدیران عقیدتی نظارت و مسئولان فرهنگی و مسئولان سایت عملکردی حوزه ها در اتاق نمایندگی برگزار شد.

سرهنگ جنتی‌نیا مسئول تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: بنا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی مباحث فرهنگی از اهمیت بالای برخواردار هستند و اگر به آن پرداخته نشود می تواند مشکلات متعددی را در جامعه پدید آورد،یکی از این مشکلات می‌تواند خود باختگی فرهنگی باشد،که خطرات زیادی برای جامعه دارد.

وی افزود: رسالت دفتر تایید محتوا در سپاه و بسیج صیانت و تضمیین سلامت مجرای تغذیه فکری و فرهنگی است، بنابراین در تولید محصولات فرهنگی از قبیل نماهنگ،بنر،پوستر وفضاسازی اماکن بسیج و سپاه رعایت اصول لازم و شاخص های تایید محتوا بسیار مهم است.

مسئول تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد:در بررسی و تایید محتوا به ۴ نکته باید توجه کرد:آیات و روایات،منویات و رهنمودهای رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی ،احکام و فقه و اصول لازم الرعایه.

جنتی نیا در پایان خاطر نشان کرد: در تولید محصولات فرهنگی اگر محتوا خوب باشد بستر اصلاح جامعه نیز مهیا می شود.

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها