خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه شهرستان آوج:

هدف آمریکا از نفوذ تضعیف روحیه انقلابی است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج اذعان کرد: آمریکا با طرق مختلف می‌خواهد بین کشورهای منطقه تفرقه بیندازد و از این طریق راه نفوذ خود در خاور میانه را هموار کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۸۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

علی نادری مسئول سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  در ارتباط با حفظ روحیه انقلابی بیان کرد: پایداری بر اصول، حفظ روحیه تهاجمی در مقابل سلطه بخشی از راه های مقابله با نفوذ غرب و بخصوص آمریکا می‌باشد.

 وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا در ایران و منطقه اظهار کرد: تضعیف روحیات انقلابی ملت بزرگ ایران یکی از مواردی بوده که برای نفوذ مدنظر آمریکایی است و آنها از این راه می خواهند مواضع انقلابی این ملت را تضعیف کنند.

 نادری تعهد مسئولان و مردم به شهدا را مانع نفوذ دشمنان بخصوص آمریکایی ها به کشور دانست و یادآور شد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام در تمامی عرصه ها، دشمنان را مایوس خواهد کرد..

مسئول سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج،ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را یکی از این نقشه‌های شوم آمریکا برای نفوذ در منطقه عنوان و تصریح کرد: آمریکا با طرق مختلف می‌خواهد بین کشورهای منطقه تفرقه بیندازد و از این طریق راه نفوذ خود در خاور میانه را هموار کند.

 وی با اشاره به اهمیت نفوذ در منطقه ادامه داد: داعش جاده صاف کن نفوذ آمریکایی-صهیونیستی در منطقه می باشد و آمریکا با تضعیف و حذف محور مقاومت به دنبال نفوذ در منطقه است و تقویت محور مقاومت راه اساسی مبارزه با نفوذ آمریکا و سیاست‌های آنها در منطقه است.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم و نگذاریم که آمریکا در ایران و منطقه نفوذ کند زیرا همانطور که امام (ره) فرمودند  این کشور شیطان بزرگ است و اگر قرار باشد در ایران نفوذ کند برای ما مشکلات فراوانی را بوجود خواهد آورد.

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها