خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز:

رشته اتصال مردم به ولایت فقیه قوی و ناگسستنی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز اذعان کرد: رشته اتصال مردم کشور به ولایت همواره قوی بوده و ما وظیفه داریم در جهت حفظ این رشته ناگسستنی حداکثر تلاش خود را به‌کار ببندیم زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی نجات‌بخش برای دنیا است.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دولت به بررسی عملکرد دولت در سه سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: نگاه دولت بیشتر به حل مشکلات از خارج کشور می‌باشد و با وجود صرف هزینه‌های زیاد هنوز شیرینی حل مشکلات را نچشیده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص اقدامات مثبت دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی تشریح کرد: با اقدامات اخیر دولت هیجانات اقتصادی، تورم و حباب قیمت‌ها در کشور کم شده‌ و آرامش و گشایش اقتصادی به کشور بازگشته‌است.

شجاعی‌مهر با بیان انتظارات مردم از دولت تشریح کرد: قشرهای مختلف مردم انتظارات متفاوتی از دولت دارند ولی عامه انتظارات مردم شامل تامین نیازهای مادی، حل مشکلات اقتصادی، توجه به فرهنگ، امنیت اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌‌هااز نیازهای اولیه انسان می‌باشد که قانون اساسی دولت را موظف به تامین این دسته از نیازهای مردم کرده ‌است.

وی همچنین افزود: قشر فرهیخته و نخبگان نگاهی آرمانی‌تر از خواص دارند و علاوه بر نیازها و انتظارات روزمره از دولت انتظار دارند در جهت رشد و تعالی آرمان‌های انقلاب و ترویج فرهنگ و دفاع از حقوق کشور در داخل و خارج کشور زیرساخت‌ها را برای آینده روشن فراهم‌آورد.

این مسئول لزوم اجرای عدالت علوی را در جامعه یادآور شد و گفت: باید در مسئله فیش‌های حقوقی و رانت‌خواری‌ها شفاف‌سازی شود و عدالت در جامعه برای همه به‌طور یکسان برقرار شود.

وی با بیان سخنان امام خمینی(ره) در مقایسه جامعه امروز ایران با مردم زمان پیامبر تصریح کرد: مردم امروز ایران از مردم زمان رسول خدا بهتر هستند و با تحمل فشارهای روحی و روانی هشت سال دفاع مقدس و پس از آن پشتیبانی و حمایت خود از نظام را ثابت کرده‌اند.

شجاعی‌مهر به حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: رشته اتصال مردم کشور به ولایت همواره قوی بوده و ما وظیفه داریم در جهت حفظ این رشته ناگسستنی حداکثر تلاش خود را به‌کار ببندیم زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی نجات‌بخش برای دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه شهرستان البرز در خاتمه با یادآوری نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات دولت نباید دچار دستپاچگی سیاسی شود زیرا بهترین تبلیغ برای انتخابات خدمت خاشعانه و خاضعانه می‌باشد.

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها