مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:
حسین باقری با بیان اینکه رهبری معظم از مناصب مجدد حقوق نجومی‌ها انتقاد داشتند افزود: متاسفانه بعضی از نجومی بگیرها در سمت های مهم دیگری مشغول به فعالیت هستند و این نحوه برخورد ناشی از کم کاری دولت بوده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۵۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

 حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه تاکیدات رهبری معظم در دیدار با هیات دولت مبنی بر اینکه حقوق نجومی‌ها اعتماد مردم را خدشه دار کرد اظهار داشت: تاکید مجدد رهبری معظم  پیرو دستور اولیه ایشان در برخورد جدی و قانونی با حقوق نجومی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه رهبری معظم از  مناصب مجدد حقوق نجومی‌ها انتقاد داشتند افزود: متاسفانه بعضی از نجومی بگیرها مجدد منصوب شدند و در سمت های مهم دیگری مشغول به فعالیت هستند و این نحوه برخورد ناشی از کم کاری دولت بوده است.

باقری بیان داشت: برخی از اعضای دولت، حقوق نجومی‌ها را جزو ذخایر انقلاب محسوب کردند و نکته بسیار مهم  این است که به اعتماد مردم به نظام ضربه وارد کرد و لطمه بدی برای ارکان نظام محسوب گردید.

مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان خاطر نشان کرد: برخورد با حقوق نجومی‌ها، مطالبه مردمی  است تا دولت برخورد جدی و قاونی داشته باشد و حقوق نجومی‌ها دوباره در جامعه ما تکرار نشود حتی این امر برای قوه قضاییه هم اقدامی ضروری است.

وی در خاتمه اذعان داشت: باید برخورد مناسب انجام شود و حقوق نجومی‌ها نباید مسوولیت دیگری را بگیرند نه اینکه به مناصب مهم مجدد گمارده شوند و از این جهت  تاکید ویژه داشتند .

ارسال نظرات