فرمانده سپاه دشتی:

شهید رجایی چون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد

فرمانده سپاه دشتی گفت: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و امروز دولت‌مردان و مسئولان کشور باید به وجود چنین الگویی افتخار کرد
کد خبر: ۸۷۳۴۴۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، سرهنگ غضنفری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هشتم شهریور یادآور خاطره ای تلخ است که دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد که دشمنان کوردل به یکباره دو شخصیت بزرگ و مخلص و خدوم که به حق الگویی از مدیران متعهد و متخصص در تراز انقلاب و نظام اسلامی را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در عظمت و تجلیل از این دو چهره جاودانه و ماندگار انقلاب همین بس که ایام شهادتشان به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.

غضنفری یادآور شد: دوره طلایی و کوتاه‌مدت دولت شهید رجایی را منشوری جاودانه و الهام‌بخش برای تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در بستر تاریخ قلمداد می شود.

این مسئول با اشاره به شخصیت شهید رجایی، عنوان کرد: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و امروز دولت‌مردان و مسئولان کشور باید به وجود چنین الگویی افتخار کرده و راه و رسم این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شهید رجایی از افتخارات استان قزوین است و این مسئله وظیفه مسئولان این استان را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: بسیج که برآمده از مردم است، همواره در خدمت‌رسانی به مردم دوشادوش مسئولان گام برداشته و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی امروز دنیایی از خدمات را در قالب اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی برای مردم ارائه کرده است که البته انقلاب به ما آموخته است که هنوز در ابتدای راه هستیم و باید تلاش خود را مضاعف‌ کنیم.

غضنفری در خاتمه تصریح کرد: بی‌تردید استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تسریع خدمت‌رسانی مناسب به مردم عزیز امری اجتناب‌ناپذیر است که مسئولان نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار