خبرهای داغ:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: 90 درصد از سیستم‌های دفاعی کشور را به استاندارد قابل قبول رسانده‌ایم و کیفیت آن‌ها را قابل مقایسه با سلاح‌های کشورهای پیشرفته قرار دادیم.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۰۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر خود به اصفهان به همراه رسول زرگرپور استاندار اصفهان با حضور در دفتر آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و در خصوص دستاوردهای دفاعی کشور گفت‌وگو کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار ضمن تشکر از مهمان نوازی و فرصت دیدار با ایشان به پیشرفت‌های قابل‌ ملاحظه در صنایع دفاعی کشور اظهار داشت: ما در وزارت دفاع آنچه را مبنا قرار دادیم فناوری‌های مورد نیاز و تلاش برای ساخت تسلیحاتی است که نیازمند خرید از خارج بودیم.

وی افزود: ما با ده‌ها دانشگاه و هزاران نخبه و صدها مجموعه و شرکت دانش‌بنیان مشغول همکاری هستیم.

دهقان اضافه کرد: با بکارگیری ظرفیت‌های داخلی کشور و با استفاده از جوانان انقلابی و با انگیزه، کمترین نیاز را به خارجی‌ها داریم و ظرفیت‌های دفاعی خود را افزایش دادیم.

وی خاطر نشان کرد: 90 درصد از سیستم‌های دفاعی کشور را به استاندارد قابل قبول رسانده‌ایم و کیفیت آن‌ها را قابل مقایسه با سلاح‌های کشورهای پیشرفته قرار دادیم.

سردار دهقان ادامه داد: ساخت سلاح انفرادی ملی و تلاش برای بهبود کیفیت و دقت موشک‌های بالستیک از جمله دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه است.

وی اظهار داشت: در حوزه فضا نیز در جهت ساخت ماهواره‌ها و ماهواره برها و سکوهای پرتاب موشک و همچنین در حوزه کاوشگری و پژوهشی کارهای خوبی انجام شده است و در خصوص موشک‌های بالستیک هم برای سوخت مایع و هم سوخت جامد محدودیت برد نداریم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نیز در این دیدار اظهار داشت: در آخرین سال فعالیت دولت یازدهم باید سرعت عمل مسئولان افزایش یابد.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی آنچه مورد نیاز است، اقدام و عمل به معنای واقعی است و ما خواستار حمایت واقعی از تولید و ایجاد تسهیلات مناسب برای تولیدکنندگان و کاهش بهره بانکی و مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان برای موفقیت دولتمردان جمهوری اسلامی در خدمت بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی دعا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها