خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین اذعان کرد: دولت مهم‌ترین رکن در توسعه اقتصاد مقاومتی است و باید به‌صورت هدفمند عمل نماید.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۸۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

حجت‌الاسلام محبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص ارزیابی اقتصاد مقاومتی در شش ماه گذشته اظهار کرد: حرکت‌های جزئی بسیاری در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته‌ ولی همانطور که شاهد هستیم این اقدامات کافی نبوده‌است.

وی افزود: باید اقدامات عملی، دقیق و ارزیابی شده‌ای را در جهت توسعه هرچه بیشتر اقتصاد مقاومتی انجام داد و اقدامات انجام شده علیرغم موفقیت‌های جزئی که با خود به همراه داشت هم‌چنان انتظارات مقام معظم رهبری، نظام، قشر فرهنگی و مردم را در این راستا برآورده نکرده‌است.

این مسئول داشتن ایمان و باور عمیق را در توسعه اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری دانسته و تشریح کرد: برای پیشرفت در حوزه اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسئولین به ایمان و باور عمیق در خصوص لزوم اهمیت و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در جامعه برسند در غیراینصورت نظریات و برنامه‌ریزی‌ها تنها در حد شعارها باقی می‌مانند و شاهد هیچگونه پیشرفتی نخواهیم بود.

مسئول نهار رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین دولت را رکن اساسی در توسعه اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و گفت: دولت مهم‌ترین و اصلی‌ترین رکن در توسعه اقتصاد مقاومتی است و باید به‌صورت هدفمند عمل نماید.

محبی با بیان لزوم همکاری و هماهنگی نهادها و ارگان‌ها با یکدیگر برای پیشرفت در اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: نهادها و ارگان‌های مختلف همچون قطعات به‌هم‌ریخته یک پازل هستند که چشم‌انداز واحدی دارند و برای رسیدن به چشم‌انداز همه باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد: درصورت عدم همکاری میان نهادها شاهد توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور نخواهیم بود و بیگانگان بر مملکت ما مسلط خواهند شد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها