خبرهای داغ:
در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در قم رخ داد؛

اقدام جوانمردانه تنیس‌باز فارس و ترجیح اخلاق بر پیروزی

آخرین روز مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در قم تحت تاثیر کار جوانمردانه یک پینگ پنگ باز از استان فارس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۸۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
اقدام جوانمردانه تنیس‌باز فارس و ترجیح اخلاق بر پیروزی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور غروب جمعه در قم برگزار شد و برترین‌های خود را در پایان ۲ روز رقابت در بخش تیمی و انفرادی شناخت.

در حاشیه برگزاری این مسابقات در سالن شهید منتظری قم، کار جوانمردانه یک پینگ پنگ باز اهل شهر گراش در ترکیب تیم تنیس روی میز استان فارس، مسابقات را تحت تأثیر قرار داد و تحسین همگان را برانگیخت.

محمد حسن سبزواری نونهال پینگ پنگ باز استان فارس، در حساس‌ترین مسابقه دیدار تیم‌های فارس و اصفهان، در شرایطی که در یک مسابقه نزدیک با امتیاز ۱۰ بر ۹ از پینگ پنگ باز اصفهانی پیش بود و در یک قدمی پیروزی قرار داشت صحنه‌ای را که از دید داور و حریف دور مانده بود به داور مسابقه اطلاع داد تا امتیاز حساس آن موقعیت به تیم اصفهان تعلق بگیرد.

در این موقعیت، ضربه بازیکن تیم اصفهان به لبه میز برخورد کرده بود اما نه داور مسابقه و نه بازیکن و مربی تیم اصفهان از این موضوع مطلع نشدند با این حال پینگ پنگ باز استان فارس، اخلاق و جوانمردی را به کسب پیروزی ترجیح داد و خود با مراجعه به داور اعلام کرد که توپ به لبه میز برخورد کرده و امتیاز باید به تیم حریف تعلق پیدا کند.

همین موضوع سبب شد این پینگ پنگ باز مسابقه‌ای را که می‌توانست از حریف اصفهانی ببرد در نهایت به رقیب خود واگذار کند اما این عمل اخلاقی ورزشکار نونهال، مسابقات را تحت تأثیر خود قرار داد و فدراسیون تنیس روی میز نیز بلافاصله به طور رسمی از بازیکن مذکور تجلیل کرد.

در دیدار نهایی این مسابقات در قسمت انفرادی، محمد امین صمدی از تهران برابر هم استانی خود آریا نصیری قرار گرفت و موفق شد با شکست حریف خود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در قم به دست بیاورد و در بخش تیمی نیز تهران با غلبه بر کردستان به مقام نخست رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار