خبرگزاری بسیج ـ جانشین سپاه سید الشهداء ناحیه دیر از بازسازی واقعه غدیر در شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۲۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان دیر استان بوشهر، سرهنگ عبدالله میرزایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج، از بازسازی واقعه غدیر در شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر خبر داد و گفت: تا کنون چهار شهر برای اجرای این برنامه در شهرستان دیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته شده است.

میرزایی با بیان اینکه این برنامه  در بسیاری از نقاط مختلف کشور برگزار می شود تا ابعاد مختلف واقعه غدیر را به مخاطبان به نمایش بگذارند افزود: این برنامه در شهرستان دیر تا کنون چهار سال است که در حال برگزاری است و امسال نیز امیدواریم به تجربه موفق تری از برگزاری این برنامه دست پیدا کنیم و افراد بیشتری را برای معرفی این برنامه جذب کنیم.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تبیین واقعه غدیر، فرهنگ سازی خطبه غدیر و آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر دانست.

میرزایی با اشاره به جایگاه ولایت و دین اسلام عنوان کرد: جایگاه پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) باید در واقعه غدیر برای جامعه اسلامی به ویژه جوانان تبیین شود.

جانشین سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر در ادامه گفت: تبیین ولایت مداری در جامعه منجر به عبور از تمام پیچ و خم های دشوار می شود و اهداف دشمنان محقق نمی شود.

میرزایی برگزاری جشن بزرگ غدیر، مسابقات ورزشی، فرهنگی، مراسمات جشن های مردمی، پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده سادات را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات