خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دغدغه اصلی دولت مردان رفع مشکلات معیشتی مردم و حل مشکل بیکاری جوانان باشد و ادارات دولتی این موضوعات را در اولویت تمام کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۲۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: در هفته دولت به‌سر می‌بریم و این هفته برای بزرگداشت دو چهره برجسته شهیدان رجایی و باهنر است که مسئولیت ریاست جمهوری و نخست وزیری ایران اسلامی را برعهده داشته‌اند.

وی افزود: هفته دولت را به تک تک دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران که در راه دین مبین اسلام و آسایش مردم گام برمی‌دارند تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم که درصدد اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری نهایت سعی خود را به‌کار می‌گیرند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: مدیران حکومتی، مردمی هستند چراکه از دل خود مردم بیرون می‌آیند و در این مسئولان برجسته کسانی هستند که پرکار باشند و در راستای خدمت به مردم ایران اسلامی شب و روز نشناسند و اولویت آنان در زندگی برطرف کردن مشکلات مردم باشد و بیش از هر کار دیگری مشغول خدمت به مردم باشند.

وی گفت: شهید رجایی و شهید باهنر در رأس دولت‌مردان پر تلاش و فداکار نظام جمهوری اسلامی ایران، قرار دارند چراکه تمامی کارهای خود را در راستای رضایت الهی، جلب توجه مردم و آسایش مردم انجام می‌دادند و تمامی کارهای خود را وابسته به خدا می‌کردند چون هر کاری بدون توصل به خداوند متعال از بین می‌رود.

قریشی تشریح کرد: دولتمردان باید مدت کوتاهی که از خدمت دولت یازدهم باقی مانده است را صرف خدمت به مردم و آسایش مردم کنند و مبادا فریب شیطان را بخورند و در این ایام کوتاه سعی خود را برای تبلیغ خود و روی کار آمدن خود و مسئولان خود کنند که تنها و بهترین تبلیغ برای دولت خدمت نیک به مردم است.

وی تصریح کرد: انتقاد از دولت نه تنها مشکلی ندارد بلکه کارساز نیز هست و سبب می‌شود تا نواقص برطرف شود تا بهتر بتوان برای مردم خدمت کرد و انتقاد هم نیز باید منصفانه باشد و هرکسی انتقادی می‌کند باید سخن حق را به زبان بیاورد و دولت مردان هم وظیفه دارند تا این انتقادات را با جان و دل بپذیرند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: به لطف الهی سپر امنیتی کشور در سطح بسیاری عالی قرار دارد و در حالی که در کشورهای منطقه ناامنی حاکم شده، در ایران امنیت کامل را احساس می‌کنیم و این نعمت الهی به لطف پروردگار و در سطح بعدی به سبب تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی است که روز به روز این سپر مقاوم‌تر می‌شود.

وی اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های فرهنگی توسط مقام معظم رهبری مورد انتقاد قرار گرفته است و ایشان از فرهنگ‌سازی دستگاه‌های فرهنگی رضایت کافی ندارند و در همین راستا باید مسئولان اجرایی دستگاه‌های فرهنگی نهایت تلاش خود را بکنند تا بتوانند رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنند و در راستای منویات ایشان گام بردارند.

امام جمعه ارومیه افزود: مسئولان فرهنگی باید کسانی که در راه انقلاب و حفظ این حرکت عظیم گام بر می‌دارند را نیک بشمارند و میان این افراد با دیگران تمایز قائل شوند و این تفاوت باید در تمامی ادارات، دانشگاه‌ها و دیگر مکان‌های عمومی و دولتی مورد توجه باشد تا افراد نیک به کارهای نیک خود ادامه دهند.

ارسال نظرات