خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در هم شکسته و سیاست های آن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده و قدرت و اقتصاد آمریکا امروز در سراشیبی سقوط قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۰۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمد رضا نقدی در جمع بسیجیان شهرستان ماکو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در هم شکسته و سیاست های آن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت و اقتصاد آمریکا امروز در سراشیبی سقوط قرار دارد، افزود: آمریکا به هیچ یک از اهداف خود با لشکر کشی به منطقه نرسیده و نتیجه آن استقبال ملت های دنیا از رئیس جمهور این کشور با لنگه کفش و تخم مرغ است.

وی با بیان ویژگی ها و شاخصه های بسیجان، گفت: بصیرت، ولایتمداری، معرف دینی، احساس مسئولیت در قبال انقلاب، پیروی از سبک زندگی اسلامی و وحدت حول محور ولایت را از ویژگی ها و شاخصه های بسیجیان است.

سردار نقدی به برنامه های بسیج درباره اشتغال زایی اشاره و تصریح کرد: باید با تکیه بر توانمندی داخلی و فرصت های موجود، زمینه را برای اشتغال زایی جوانان فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر شناسایی فرصت ها و ظرفیت های بالقوه شهرستان و استان،اظهار کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب و با همکاری مردم، زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.

ارسال نظرات