ذوالفقار عباسي‌فر گفت: با برنامه‌ريزي انجام شده طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در زمينه‌هاي مختلف توليدي و خدماتي اجرا و براي اين مهم ۱۲۵ ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان استان بوشهر پرداخت مي‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ذوالفقار عباسي‌فر صبح امروز در بازديد از پروژه‌ها ساخت مسكن مددجويان كميته امداد استان بوشهر با بيان اينكه امسال بيش از يك‌هزار واحد مسكوني ويژه مددجويان استان بوشهر ساخته مي‌شود اظهار داشت: اين واحدهاي مسكوني كه در روستاهاي مختلف استان بوشهر در حال است روند اجرايي مطلوبي دارد كه تا پايان سال تحويل مددجويان مورد نظر مي‌شود.


وي با اشاره به اجراي طرح‌هاي محروميت‌زدايي در مناطق محروم استان بوشهر گفت: موضوعِ مهم الگوسازي و ترويج فرهنگ ياري رساندن به محرومان از اهداف مهم طرح‌هاي محروميت‌زدايي سپاه پاسداران است.

رئيس بسيج سازندگي استان بوشهر رسيدگي به محرومان و رفع مشكلات آنان را از اهداف طرح‌هاي محروميت‌زدايي دانست و خاطرنشان كرد: اجراي طرح‌هاي محروميت‌زدايي از سوي سپاه علاوه بر اينكه با هدف كمك به خانواده‌هاي كم درآمد و فراهم آوردن بخشي از لوازم موردنياز زندگي براي اين اقشار صورت مي‌گيرد، تأثير بسزايي در ترويج فرهنگ كمك به محرومان، ايثار و جهاد در جامعه دارد.

عباسي‌فر با اشاره به اينكه سپاه پاسداران داراي ظرفيت‌هاي مهمي براي رسيدگي به محرومان و نيازمندان دارد تصريح كرد: سپاه پاسداران و بسيج با دارا بودن ظرفيت‌هاي فراوان در زمينه نيروي انساني، عمراني و فرهنگي فعاليت‌ها و پروژه‌هاي بسياري را در راستاي ترويج اقتصاد مقاومتي و محروميت‌زدايي در مناطق محروم حمايت و اجرا كرده‌اند.

وي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي، اشتغال‌زايي و محروميت‌زدايي رسالت‌هاي مهم بسيج سازندگي هستند، گفت: سال گذشته در راستاي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي 110 ميليارد ريال براي اجراي 704 طرح به متقاضيان پرداخت شد و اين طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندي افتتاح شد.

رئيس بسيج سازندگي سپاه استان بوشهر با اشاره به اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در زمينه صنايع تبديلي و كارگاه‌هاي كوچك و زودبازده افزود: امسال براي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در استان بوشهر 125 ميليارد ريال تسهيلات اعتباري كم‌بهره در اختيار متقاضيان پرداخت مي‌شود.

عباسي‌فر با اشاره به اعزام تيم‌هاي جهادي براي رفع محروميت نقاط مختلف استان بوشهر خاطر نشان كرد: ساخت و بازسازي مساجد و مدرسه‌ها، برگزاري اردوهاي جهادي، اعزام تيم‌هاي پزشكي، بهداشتي و حمايت از خانواده‌هاي محروم و داراي بيماران صعب‌العلاج از اولويت‌هاي سپاه پاسداران و بسيج در راستاي اقتصاد مقاومتي، اشتغال‌زايي و محروميت‌زدايي است.
 پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي استان بوشهر
ارسال نظرات