امام جمعه موقت یاسوج با بیان نقش مردم در توسعه و محرومیت‌زدایی گفت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد بدون همکاری مردم با دولت امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۲۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی نمونه‌ای از مدیر بااخلاص و یک‌رو و مردم‌دار بود.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: این شهید والامقام هر چند کمتر از یک ماه در مسند ریاست‌جمهوری قرار نداشت اما به دلیل زهد و تقوا و مردم‌داری و مهم‌تر از همه ولایتمداری در عمل که داشت برای همیشه الگوی مسؤولان و مدیران در نظام جمهوری اسلامی شد.

موسوی‌اعظم بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که موجب ماندگاری و جاودانگی یاد این دو شهید بزرگ شد اطاعت محض از دستورات ولایت‌فقیه بود.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه باید خدمات دولت گفته شود، اظهار کرد: امام راحل در این زمینه دستوری داشتند که خدمات را برای مردم بگویید تا مردم بدانند که کار شده است.

این خطیب جمعه در ادامه با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برای رفع محرومیت در استان تلاش شود و در این میان نه تنها مسؤولان بلکه آحاد مردم وظیفه کمک به رفع مشکلات را دارند.

موسوی‌اعظم تصریح کرد: مردم وظیفه دارند که در کنار دولت برای سازندگی و توسعه استان تلاش کنند تا بتوانیم محرومیت‌ها را از سر راه توسعه استان برداریم.

وی به بیان برخی از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های تاریخی در استان گفت: هرچه که در این استان داریم به برکت انقلاب است.

خطیب موقت جمعه یاسوج افزود: در گذشته برای مسافرت به شهر شیراز به یاد داریم که دو هفته طول می‌کشید تا خودرویی از شهر یاسوج عبور کرده و مسافران را به شهر شیراز ببرد اما با شکل‌گیری انقلاب کهگیلویه و بویراحمد صاحب بسیاری از مواهب شد به طوری که اکنون هزاران دانشجو در این استان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی ازجمله بدحجابی از مردم خواست تا وظیفه امر به معروف و نهی از منکری خود را در برخورد با چنین ناهنجاری‌هایی انجام دهند.

ارسال نظرات