خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گلشهر

دشمن تلاش می‌کند بسیجی‌ها را نسبت به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت کند

حجت الاسلام محمد قنبری از تلاش دشمن برای خدشه وارد کردن دشمن به روحیه بسیجی و انقلابی مردم در جامعه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۹۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از دیار عالمان ،حجت الاسلام محمد قنبری در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع گلشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز بسیج اصناف عنوان کرد: هر زمان و در هر دوره ای که مسئولان کشوری و دولتمردان ما با روحیه و تفکر بسیجی به امور جامعه رسیدگی کرده اند کشور نه تنها رو به جلو بیشرفت کرده بلکه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است.

امام جمعه موقت گلشهر گفت: روحیه و تفکر بسیجی عامل موفقیت کشور در عرصه های مختلف است.

وی افزود: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج، انقلاب را بیمه کرد و از همه اقشار جامعه خواست در قالب و چارچوب بسیج به عمران و آبادانی کشور بپردازند.

امام جمعه موقت گلشهر تاکید کرد: بسیجیان ما به فرموده امام راحل عظیم الشأن، باید در وسط میدان اتفاقات و رویداد های جامعه قرار بگیرند.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به رفتار سوء و مخرب بعضی از مسئولان نسبت به تفکرات بسیجیان تصریح کرد: نباید خدایی ناکرده این قبیل رفتار ها، بسیجیان عزیز ما را دلسرد و ناامید کند و این یأس و نا امیدی موجب بی تفاوتی نسبت به اصول و آرمان های انقلاب گردد.

وی بیان کرد: دشمنان ما در تلاشند که این روحیه با ارزشمند بسیجیان مارا از آنها بگیرند و آنها را نسبت به سرنوشت انقلاب بی تفاوت کند.

امام جمعه موقت گلشهر عنوان کرد: بسیجیان ما باید روحیه مقاومت و ایستادگی را از مقام معظم رهبری بیاموزند که همیشه با چفیه روی دوششان آمادگی خودشان را برای هر میدانی اعلام می کنند.

حجت الاسلام قنبری در پایان با اشاره به هفته دولت و سال روز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، این روز را به همه دولتمردان و خادمان امت اسلامی تبریک و علو درجات را برای این شهیدان عزیز از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار