خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: داور و پیشکسوت قرآنی کشور در آیین افتتاحیه مرحله استانی سی‌ و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف آذربایجان شرقی در تبریز، گفت: بعد از اینکه متسابق رتبه‌ای کسب می‌کند باید هدف و جای پیشرفتی وجود داشته باشد و این مسابقات پایان موفقیت برای آنها نباشد بلکه کلاس‌ها به صورت سطر به سطر درجه بندی شوند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۸۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،علی اکبر حنیفی با بیان اینکه۹رشته دراین دوره از مسابقاتبرگزار خواهد شد، افزود:با توجه به اینکه توجه و اهتمام به رشته حفظ شده، بهتر است برای رشته قرائت نیز بخش‌های ایجاد شده تا پیشرفت در این زمینه حاصل شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان، نحوه ساماندهی و اداره آن ها امری خطیر بوده که باید برای این منظور داوران عدالت را پیشه کار خود قرار دهند.
حنیفی با بیان اینکه ایجاد فضای عادلانه برای متسابقين اولویت کاری داوران این دوره از مسابقات است، اظهار داشت: این رویه حس و انگیزه بهتری در شرکت کنندگان ایجاد خواهد کرد.
وی بیان کرد: دو استان آذربایجان‌شرقی و غربی از نظر تعداد شرکت کنندگان در راس قرار دارند و این نشان دهنده میل به قرآن و شوق نسبت به آن در مردم ولایت مدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها