رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری دیدار و بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی مشترک ویژه جامعه ورزش و جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالرحمن قاسمی در این دیدار، گفت: ارتباط و تعامل بسیج ورزشکاران با اداره کل در توسعه فرهنگ و اخلاق اسلامی در بین جامعه ورزش استان بسیار موثر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: بسیج ورزشکاران می تواند به عنوان بازوی فرهنگی اداره کل وارد حوزه ورزش شده و به عنوان بدنه مردمی موجب اعتلای بیشتر اخلاق و فرهنگ ورزشکاری بخصوص بین مربیان ورزشی شود.

سرهنگ پاسدار ایوب حیدری نیز در این جلسه با تاکید بر مردمی بودن بسیج ورزشکاران، اظهار کرد: هدف بسیج ورزشکاران در واقع جذب، حمایت و سازماندهی تشکیل بسیج 20 میلیونی با حضور جامعه ورزش استان است.

حیدری افزود: بسیج ورزشکاران به دنبال ارتباط گیری و گسترش اخلاق بین ورزشکاران است و بر همین اساس همایش گسترش اخلاق را به زودی با مشارکت بیش از 300 مربی ورزشی استان برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه خواستار تشکیل جلسه مشترک با حضور مسئولین ورزش و جوانان در حوزه های مختلف با هدف بررسی راهکارهای تعامل اجرای برنامه ها شد.

ارسال نظرات