حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری: اصناف و بازاریان یار و یاور انقلاب هستند، باید اصناف بخصوص بسیجیان اصناف نسبت به ترویج فروش اجناس ایرانی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، امام جمعه تبریز در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان استان، اصناف و بازاریان را یار و یاور انقلاب دانسته و توصیه کرد :باید اصناف بخصوص بسیجیان اصناف نسبت به ترویج فروش اجناس ایرانی تلاش کنند.

در این دیدار که با حضورمسئول سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا ، مسئولین اتاق اصناف واتحادیه ها و فرماندهان پایگاههای بسیج بر گزار گردید امام جمعه تبریز ضمن خیر مقدم اظهار داشت: راه علاج، شکوفایی و رفع رکود کشور اقتصاد مقاومتی همراه با تولید داخلی است.

وی با اشاره به رکود حاصله اقتصادی در کشور افزود: دولت باید اقتصاد را فعال کند و اقتصاد صحیح در اسلام مطلوب است و این رکود قابل قبول و تحمل جامعه اسلامی نیست.

مجتهد شبستری در ادامه افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری رکود موجود به تحریم‌های خارجی وابسته نیست و باید برای رفع رکود اقتصاد داخلی پویا شود.

وی گفت: ما در برجام به وعده‌های خود عمل کردیم ولی کشورهای غربی و آمریکایی عمل نکردند و بدعهدی کردند.

 امام جمعه تبریز ادامه داد: آمریکایی‌ها همیشه عهدشکنی و بدعهدی می‌کنند و قابل اعتماد نیستند و همیشه اسلام ستیز بوده و هستند. در پایان مسئول بسیج اصناف استان ضمن تشکر از راهنمایی های دلسوزانه حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود:بازاریان همواره با حضور پر ثمر خود در صحنه های انقلاب دین مداری و ولایتمداری خود را ثابت کردند وی تعداد شهدا ی اصناف وبازاریان استان را 520شهید عنوان کرد و بیان کرد :از این تعداد 45 شهید در طول انقلاب به دست منافقین ترور شدند که نشان از تاثیر گذاری این قشر در تحولات انقلاب دارد

ارسال نظرات