بنائی : اصناف و بازاریان انقلابی نقش اصلی را در حمایت از تولید داخلی و توزیع عادلانه کالا و خدمات بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۱۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،همایش گرامیداشت روز بسیج اصناف در شیراز با حضورسعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و جمعی از روسای اتحادیه ها، اعضای بسیج اصناف استان و مدیران مراکز تجاری شیراز برگزار شد.  

  عباس بنائی رییس سازمان بسیج اصناف استان فارس در حاشیه برگزاری این همایش گفت: اصناف و بازاریان مومن و انقلابی نقش اصلی را در حمایت از تولید داخلی، توزیع عادلانه کالا و خدمات و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ده هزار نفر از شهدای کشور از قشر اصناف و بازاریان بوده اند، گفت: قشر اصناف و بازاریان همواره در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور مستمر و فعال داشته و دارند.  بنائی همچنین با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل موضوع حمایت از تولید داخلی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، گفت: در این همایش از کاسبان امین و برترین اعضای بسیج اصناف استان فارس بخصوص کسانی که در حمایت از کالای ایرانی نقش آفرینی داشته اند تجلیل شد.

 

  در پایان رییس سازمان بسیج اصناف استان فارس با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: نمایشگاه های عرضه نوشت افزار و پوشاک ایرانی - اسلامی همزمان با هفته بسیج اصناف در استان فارس برپا شده اند. شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

ارسال نظرات