مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات اظهار داشت: مهمترین عامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی همراهی مردم با ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین عباس عبدالهی در برنامه تربیت و تعالی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان مه ولات با برشمردن عوامل پایداری انقلاب اسلامی، این عوامل را همان عوامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: مهمترین عامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی تا کنون، همراهی مردم باولایت فقیه بوده است.

وی همچنین با اشاره به سال های غم بار خانه نشینی امیر مومنان علی (ع) و دوری ایشان از خلافت و حکومت، علت این موضوع را نیز همین عدم تبعیت و همراهی  مردم با امام و ولی امر خود خواند.

وی در ادامه هدف از عداوت های دشمنان اسلام در دوران کنونی را دلسرد کردن مردم از نظام و ولایت بیان نمود که از این طریق بتوانند اصل نظام را مورد هدف قرار دهند.

عبدالهی جریان نفوذی در داخل کشور را بدترین تهدید برای ماندگاری انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران و انقلاب های توحیدی پیش از آن نیز همواره از همکاری دشمنان داخلی با دشمنان خارجی بیشترین لطمات را خورده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات در پایان سخنان خود با اشاره به بصیرت، به عنوان داروی مقابله با نفوذ دشمنان خدا در هر دوران، راه دست یابی به آن را تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت فقیه برشمرد.

جلسه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کلات، با حضور بیش از 60 تن از فرماندهان در محل ناحیه کلات برگزار شد و احکام، سبک زندگی، تهدیدات فضای مجازی، تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این برنامه توسط اساتید بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها