رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات در گفتگو با "بسیج":

وجود شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از عوامل عمده در کاهش انگیزه رعایت حجاب است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات وجود شبکه‌های ماهواره‌ای را عاملی در راستای کاهش انگیزه رعایت حجاب در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۹۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: مجموعه تشکل‌ها و برخی مسوولان دستگاه‌های فرهنگی ذیربط از برنامه جامعی برای ترویج عفاف و حجاب برخوردار نیستند و اقدامات آنان با یکدیگر هم افزایی لازم را ندارد.
 
وی تاکید کرد: برای افزایش تاثیر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید برنامه ها از جامعیت و محتوای کافی برخوردار باشد و از هر گونه برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های سطحی پرهیز کرد.
 
وی همچنین از مسوولین و متولیان دستگاه‌های اجرایی فرهنگی خواست که از تشکل‌های مردمی فعال در عرصه ترویج عفاف و حجاب حمایت بیشتر داشته باشند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات وجود شبکه‌های ماهواره‌ای را عاملی در راستای کاهش انگیزه رعایت حجاب در جامعه دانست و گفت: در این شبکه‌ها کانون مرکز توجه خانواده و مادر است چرا که دشمنان اسلام فهمیده‌اند راه مبارزه فرهنگی و نفوذ در کشور اسلامی تحت الشعاع قرار دادن ارکان مقدس جوامع اسلامی است، اگر امروز معضل بدحجابی در کشور وجود دارد به خاطر همین نگاه و ترفندهای مستکبران است. 
 
فاطمی گفت: زندگی حضرت زهرا (س) و دیگر زنان بزرگ اسلامی پاسخ محکمی به توطئه کسانی است که احکام و آداب اسلامی را مانع فعالیت های اجتماعی زنان می شمارند تا با این بهانه احکام اسلامی را کنار زده، با برچیدن عفّت عمومی جامعه به اهداف شوم خود که نابودی فرهنگ و معنویت جامعه است، نائل آیند.
 
وی با عنوان اینکه اساساً امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زنان و مردان نامحرم است، تأکید کرد: حفظ ایمان، آرامش درونی، سلامت جسمانی، استحکام بنیان خانواده ها، عزت و سربلندی جامعه و جلوگیری از بزهکاریها و مفاسد متعدد اخلاقی از جمله دستاوردهای حفظ حجاب و رعایت حریم زنان از معرض دید نامحرمان می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها