بخشدار مرکزی تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج" خبر داد
بخشدار مرکزی تربت حیدریه گفت: همزمان با هفته دولت، 46 پروژه این بخش با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۷۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
حسن قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در خراسان رضوی، عمده این پروژه ها را در حوزه آبرسانی عنوان کرد و افزود: آبرسانی به دو روستای صنوبر در ۱۲ کیلومتری غرب تربت حیدریه و همچنین روستای آبرود در کیلومتر ۷ جاده زاوه صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.
 
وی تصریح کرد: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به طول ۹ کیلومتر شامل ۱۱۰۰ انشعاب، با صرف ۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال در مدت یک سال اجرا می شود.
 
قربانی ادامه داد: عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب شهری نیز به طول ۶ کیلومتر با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است که با احتساب ۲ هزار انشعاب جدید، جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری تربت حیدریه به ۲۲ هزار خانوار می رسد.
 
بخشدار مرکزی تربت حیدریه اظهار کرد: روز گذشته در مراسمی سالن همایش های معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش تربت حیدریه در تالار شماره یک فرهنگیان به مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ ۷۶ طرح با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی، منابع دولتی، مشارکت مردمی و منابع عمومی(شهرداری ها) در این هفته مورد بهره برداری و سه طرح مورد کلنگ زنی واقع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها