خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: جریان فتنه و انحرافی به منزله دو لبه قیچی برای زدن اصل و اساس انقلاب اسلامی هستند و با شعار های جذاب به دنبال سیاهی لشگر سازی است.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۰۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در گارگاه آموزشی فضای مجازی بیان کرد: برخی معتقدند انقلاب 57 تمام شده و نظام اسلامی شروع شده است و ما امروز دیگر انقلاب اسلامی نداریم، این تفکر که در بین فتنه گران جریان دارد و این کلام را بر زبان و قلم خود جاری می‌کنند.
وی افزود: منتقدین اعتقاد دارند کشور را با انقلاب نمی‌توان اداره کرد و با توطئه و فتنه در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.
 حجت الاسلام معبودی با اشاره به اهداف فتنه اذعان کرد: ضربه زدن به انقلاب، باز کردن جریان سلطه به کشور و تضعیف رهبری از جمله اهداف بارز فتنه است.
وی اضافه کرد: فتنه پای سلطه گران را به کشور باز می کند و به توطئه‌هایش در ایران ادامه دهد، همانظور که امروز می‌گویند امریکا کدخدای جهان است باید با کدخدا کنار آمد یا اینکه ما باید با جامعه جهانی کنار بیاییم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین، خاطرنشان کرد: فتنه گران معتقدند رهبری باید در حد یک مقام تشریفاتی قرار بگیرد و حوزه فعالیت رهبری در همین حد باشد.
این مقام مسئول در ادامه به چهارمین هدف فتنه اشاره کرد و گفت: ایجاد فرهنگ تسامح و فضای لا‌ابالی گری،حکومت دینداران بدون اجرای دین مثل حکومت مالزی و ترکیه از دیگر اهداف است.
وی با اشاره به جملات شهید مطهری در ارتباط با موجودیت هر ملت متذکر شد: شهید مطهری معتقد است که موجودیت و حیات هر ملتی به فرهنگ آن ملت بستگی دارد.
این مسئول عنوان کرد: افزادی که دنبال مکتب ایرانی بودند امروز با شعار دیگری وارد عرصه سیاسی شدهاند و جریان انحرافی به دنبال این است که با روحانیت اصیل و مرجع انقلابی مقابله کند و خود را به عنوان رهبر ایدئولوژیک در کشور معرفی کند در صورتی که رهبر ما فقط ولایت فقیه است.
این مسئول گفت: جریان فتنه و انحرافی به منزله دو لبه قیچی برای زدن اصل و اساس انقلاب اسلامی هستند و با شعار های جذاب به دنبال سیاهی لشگر سازی است.
وی اظهار کرد: جریان انحرافی بجای اسلام ناب به دنبال مکتب ایرانی است و با شعارهای زیبا به دنبال فریب مردم هستند .
حجت الاسلام معبودی در خاتمه عنوان کرد:جریان آلوده باید از انقلاب و مردم کنار گذاشته شوند، بعضی از اینها به اسلام و انقلاب اعتقادی ندارند، اگر بخواهیم تمدن اسلامی را اجرا کنیم راهی نداریم که انسانهایی متعهد به اسلام را انتخاب کنیم.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها