فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

سپاه برای تامین امنیت پایدار در ‌منطقه جنوب شرق‌ طرح‌های توسعه‌ای را اجرا کرده است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: سپاه برای تامین امنیت پایدار در ‌منطقه جنوب شرق‌ طرح‌های توسعه‌ای را اجرا کرده است
کد خبر: ۸۷۳۳۸۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ،سردار محمد مارانی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: سپاه علاوه بر اینکه در بحث‌های امنیت پایدار اقدامات موثری در منطقه جنوب شرق انجام داده، ظرفیت‌های خوبی در خصوص محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، طرح‌های توسعه‌ای، زیربنایی و اقتصادی اجرا کرده است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: این طرح ها و پروژه‌ها در قالب  قرارگاه اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.
وی ضمن تبریک هفته دولت به رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد‌ و گفت: مکتبی و ولایی بودن این شهیدان و اینکه آنها مطیع محض ولایت بودند این شهیدان را در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار کرد.
سردار مارانی با تاکید به برگزاری کنگره شهدا در استان سیستان و بلوچستان گفت: با دیدگاه وحدت، انسجام و محوریت تقریب باید برگزاری کنگره شهدا در استان و در سال 1396 در دستور کار قرار گیرد.
 استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار شهید رجایی و باهنر را عصاره اخلاص و خدمت به مردم دانست و گفت: این شهیدان بزرگوار با تمام وجود برای اسلام و انقلاب به عنوان پرچمدار و پیش آهنگ فداکاری کردند و ما امروز وامدار و بدهکاران این شهدا هستیم.
علی اوسط‌هاشمی از ساخت 20یا 21 مدرسه همزمان در حاشیه شهر زاهدان خبر داد و افزود: وقتی از حق شهروندی و عدالت صحبت می کنیم باید توجه به حاشیه نشینی به عنوان یک معضل اجتماعی را مد نظر داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در بحث بهداشت و درمان 400 میلیارد اعتبار از دولت گرفتیم تا استان در بحثهای بهداشتی به شاخص کشوری نزدیک شود.
هاشمی از پیگیری منطقه آزاد سیستان از طریق رئیس مجلس و نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: در بحث زیر ساخت و ظرفیت مرز علاوه بر بازارچه میلک و میرجاوه مرز ریندان و پیشین نیز فعال شد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 3 هزار میلیارد تومان به جهاد کشاورزی جهت لوله‌کشی تحت فشار به اراضی سیستان و بلوچستان واگذار شده است.

ارسال نظرات