خبرهای داغ:
به همَت معاونت نيروي انساني لشكر عملياتي 17 علي بن ابي طالب(ع) و در راستاي ارج نهادن به مقام سرباز نشست صميمانه سربازان اين يگان با سردار سيد علي سيدي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
نشست صميمانه سربازان وظيفه لشكر عملياتي با سردار سيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از قم، به همَت معاونت نيروي انساني لشكر عملياتي 17 امام علي بن ابي طالب(ع) و در راستاي ارج نهادن به مقام سرباز نشست صميمانه سربازان اين يگان با سردار سيد علي سيدي برگزار شد.

فرمانده لشكر عملياتي مردم پايه 17 امام علي بن ابي طالب(ع) در تشريح دوران مقدس خدمت سربازي گفت: خدمت مقدس سربازي توفيقي است براي جوانان تا در آن به خودسازي بپردازند و مقدمات پذيرش مسئوليت‌هاي خطير زندگي را بياموزند و بتوانند با بالا بردن اعتماد به نفس خود، براي پذيرش مديريت خانواده آمادگي‌هاي لازم را پيدا كنند.

وي افزود: خدمت مقدس سربازي زماني براي آزمودن خود است تا محكمتر پا در عرصه خدمت به جامعه بگذاريم.

 سيدي با اشاره به خاطرات اين دوران اظهار داشت: بيادماندني‌ترين خاطرات انسان در همين دوران طلايي خدمت مقدس سربازي رقم مي‌خورد كه حتي با گذشت ساليان سال باز هم با همه تلخ و شيريني‌هايش براي هر فردي لذت بخش مي‌تواند باشد.

در ادامه فرمانده لشكر عملياتي با تقدير از زحمات خالصانه سربازان اين يگان، از حاضرين در جلسه خواست تا به طرح سوالات و مشكلات خود بپردازند و پيشنهادات خود را براي پيشبرد بهتر كار‌ها ارائه نمايند.
نشست صميمانه سربازان وظيفه لشكر عملياتي با سردار سيدي
ارسال نظرات
پر بیننده ها