خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) جنگ مدافعان حرم در سوریه را یک نبرد حق علیه باطل دانست و گفت:شهدای مدافع حرم در راه حفظ اسلام و پیشگیری از تلاش بدخواهان اسلام ناب محمدی راه شهادت و ماندگاری را انتخاب کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۷۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
یادواره شهید احمد حاجیوند الیاسی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان چهارشنبه شب با حضور صدها نفر از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار شد. 
سردار علی اصغر گرجی زاده در این مراسم افزود:شهدای مدافع حرم بار دیگر عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند .
وی اظهار کرد:محاصره شهرهای نبل و الزهرا تداعی حماسه کربلا بود زیرا جوانان زیادی اسیر شده و یا به شهادت رسیدند.
وی گفت:داعش مربوط به هیچ مذهب و مکتبی نیست و با خوی درنده خود انسانیت را هدف قرار داده است و هدف آنان ضربه به اسلام ناب محمدی می باشد.
سردار گرجی زاده بیان کرد: حامیان داعش برای پیروزی آنان میلیاردی هزینه می کنند اما با وجود این هزینه ها و حمایت ها ، پرچم اسلام همواره برافراشته باقی مانده است.
وی بیان کرد:تلاش و رشادت فرزندان خوزستان در سوریه افتخار مردم این استان است و این استقامت و شهادت طلبی دنباله همان رشادت ها و حماسه آفرینی مردم این خطه در دوران دفاع مقدس است.
وی تاکید کرد:پیروز واقعی همه نبردهای حق علیه باطل، مسلمانان و شهدای والامقام هستند.
در پایان از خانواده شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
سعید عبدولی دارنده مدال برنز مسابقات المپیک ریو ، مدال خود را به خانواده شهید حاجیوند الیاسی اهدا کرد.
فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک، حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه و جمع زیادی از مسئولان شهرهای همجوار در این مراسم حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها