با شعار «تعمیق معرفت، بسط بصیرت در پرتو معنویت»؛

نهمین دوره آموزشی طرح ولایت استان سمنان در قم آغاز شد

نهمین دوره آموزشی طرح ولایت استان سمنان با شعار «تعمیق معرفت، بسط بصیرت در پرتو معنویت» با حضور جانشین سپاه استان سمنان و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به میزبانی قم آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
مرتضی دهرویه رییس سازمان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در همین خصوص و در حاشیه برگزاری مراسم آغازین طرح ولایت استان سمنان با شعار «تعمیق معرفت، بسط بصیرت در پرتو معنویت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: بیش از 300 دانشجو در طرح ولایت استانی در دانشگاه قم حضور دارند.

وی افزود: این دوره های آموزشی با حضور سیصد دانشجو از دانشگاه های سراسر استان از امروز چهارم شهریور ماه به مدت 10 روز و درشهر مقدس قم برگزارمی شود.

رییس سازمان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان اضافه کرد: دوره های آموزشی طرح ولایت با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش های اسلامی و گوهر نفیس‌اندیشه ولایت و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی(ص) با حضور دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

دهرویه با اشاره به استقبال دانشجویان و افزایش چشمگیر این دوره ها نسبت به سال های گذشته تصریح کرد: دوره طرح ولایت به منظور شناخت راه و هدف و تقویت اعتماد به نفس دانشجویان و مسلح کردن آن‌ها به ابزارهای منطقی برای دفاع از ارزش‌های دینی و پاسخ به شبهات فکری که دشمنان در دانشگاه‌ها پراکنده می‌کنند، اجرا می شود و هدف از این نوع آموزش این است که دانشجویان با توانمندی بیشتری در آوردگاه‌های‌ اندیشه ای و دانشگاهی حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار