خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت بزرگترین رالی خانوادگی کشور در استان سمنان از شهرستان میامی آغازشد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در میامی، به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار، معاون فرماندار، مسئول اداره ورزش وجوانان، فرمانده سپاه ناحیه میامی و جمعی از مسئولان این رقابت از صبح امروز از میامی به عنوان شرقی ترین شهرستان استان آغاز و شرکت کنندگان پس از عبور از شهرهای شاهرود، دامغان و مهدیشهر رقابت روز اول را در سمنان به پایان خواهند رساند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان در حاشیه آغاز این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران  گفت:  رقابت روز دوم  از سمنان آغاز و شرکت کنندگان پس از عبور از شهرهای گرمسار، آرادان و سرخه رقابت خود را با بازگشت به سمنان به اتمام خواهند رساند.

هادی زحمتی تصریح کرد: مراسم اختتامیه نیز در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در پارک سیمرغ سمنان با حضور مقامات ارشد استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  بیش از ۸۰شرکت کننده در این مسابقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ، افزود:  نفرات برتر جوایز نقدی به ارزش شصت میلیون ریال را از آن خود کنند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان بااشاره به این دوره سی و دومین مسابقه اتومبیلرانی در سطح استان سمنان است، گفت: با توجه به مسافت ۵۶۰کیلومتری مسیر مسابقه بزرگترین رالی خانواده در سطح کشور محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها