خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و یادواره شهدای بسیج اصناف مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات سپاه نایین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۵۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان در این مراسم سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه نایین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج اصناف با بیان سخنانی گفت : علی رغم اینکه دور تا دور میهن اسلامی ایران را ناامنی فرا گرفته امنیت کشورمان را مرهون خون شهدا هستیم و این مناسبت ها باعث می شود همیشه از حماسه آفرینی این شهدا قدردانی کنیم.

وی افزود : ما امروز بیشتر از همیشه نیاز به یاد شهدا داریم چون شهیدان زنده اند و بر اعمال ما نظارت می کنند.

فرمانده سپاه نایین در این مراسم با اشاره بر عدم توانایی دشمن از راه جنگ سخت تصریح کرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران از اینکه توانستن برای مقابله به طرق های گوناگون ، امروز با ابزار نفوذ می خواهند در رفتار ملت شهید پرور ایران تاثیر بگذارند .

اکبری ضمن توصیه مسئولین و بسیجیان به خواندن وصیت نامه شهدا یاد آوری کرد : وصیت نامه شهدا ، اصل استکبار ستیزیست ، ما باید امروز دشمنان میهن اسلامی را بیشتر از گذشته بشناسیم ، باید بدانیم دشمن در چه زمینه ای برای از بین بردن نظام ما فعالیت می کند.

وی از راههای مقابله با دشمن را توسعه جبهه های فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی دانست و متذکر شد وارثان زجرهای تاریخ و خون های کربلا و هشت سال دفاع مقدس ما هستیم و باید با امر به معروف و نهی از منکر بتوانیم از جلوگیری دشمن و نفوذ آن به میهن اسلامی ممانعت کنیم.

فرمانده بسیج سپاه نایین در پایان خطاب به مسئولین ادارات و نهاد های دولتی بیان کرد: مبادا امروز تکیه بر صندلی زدن های ما مردم را گمراه می کند ، نباید بگذاریم تفکر و افکار مردم به وسیله ی حقوق های نجومی برخی کارمندان به جامعه خدشه ای وارد شود که این خود بی اعتمادی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آقای بوذرجمهری از راویان دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای کارمند دولت و بسیج اصناف طی سخنانی مبنی بر اینکه مدیران و مسئولین ادارات از سبک زندگی این شهدا الگوگیری کنند گفت : شهید رجایی و باهنر از کارمندانی بودند که تمام وقت خود را صرف مردم کردند و مردم هم بخاطر کارهای شایسته آنها امروز از شما توقع دارند مثل رجایی و باهنر خدمت کنید .

وی ضمن ایراد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای دولت با اشاره به پیگیری حقوق های نجومی افزود : در جامعه ما هر گونه رفتار مسئولین ما بر مردم تأثیر گذاری مثبت و منفی دارد. پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت های مردم است و باید قدردان مردمی که همیشه در صحنه حضور دارند باشیم.

بوذرجمهری در این مراسم ضمن اشاره به روز مساجد خطاب به ائمه جماعات حاضر در مراسم بیان داشت :امام جماعت کار مدیر را درمساجد ،محلات و شهرستان انجام می دهد و امروزه این مدیریت باید به نحوی مطلوب در راستای تاثیر گذاری و جذب مردم انجام پذیرد.

راوی و کارشناس دفاع مقدس با توصیه به مسئولین بیان کرد : ما امروز در کشور اسلامی ماموریت سنگینی و کار دشواری داریم و آن جلوگیری از راههای نفوذ دشمن به مردم و جامعه ماست. هیچوقت نباید حب دنیاو مقام ما،گزندی به جامعه وارد کند . همیشه در راستای خدمتگذاری به مردم میهن اسلامی تمام تلاشتان را انجام دهید . امروز همه ما باید به تداوم و استواری نظام جمهوری اسلامی ایران کوشش کنیم.

گفتنیست در پایان این مراسم از کارمندان نمونه و بسیجی طی اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها