همزمان با هفته دولت:

بهره برداری از جدول گذاری، سنگفرش و زیرسازی روستای «دیزج آباد»

همزمان با هفته دولت چندین پروژه عمرانی در شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۰۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با نخستین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، بهره برداری از جدول گذاری، سنگفرش و زیرسازی روستای «دیزج آباد» با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و کلنگ‌زنی سالن ورزشی این روستا با هزینه 12 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح‌های بوده است.

بهره‌برداری از جدول‌گذاری سنگفرش و زیرسازی معابر روستایی «ذاکر» با 2 میلیارد و 780 میلیون ریال، بهره‌برداری از کانال آب روستای «سهله» با یک میلیارد و 848 میلیون ریال اعتبار و کاهش تلفات برق روستای «اژدهاتو» با 2 میلیارد و 394 متر شبکه فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 445 میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی بود.

بهره‌برداری از گازرسانی به روستای «باروت آغاجی» و «قلی کندی» با 17 میلیارد و 32 میلیون ریال و 8 میلیارد و 980 میلیون ریال، بهره‌برداری از جدول‌گذاری، سنگفرش و زیرسازی معابر روستایی «گل بلاغی» 3 میلیارد ریال، بهره‌برداری از جدول‌گذاری، سنگفرش و زیرسازی معابر روستایی تلخاب با 3 میلیارد ریال و بهره‌برداری از کانال آبیاری روستای دهشیر با یک میلیارد و 64 میلیون ریال از جمله افتتاحات این روز بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار