خبرهای داغ:
کارمندان برتر 15 دستگاه‌ اجرایی در جلسه شورای اداری استان قم با حضور وزیر اطلاعات تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۹۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کارمندان برتر دستگاه‌های اجرایی در قم تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست شورای اداری استان قم و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استانی و ملی در تالار معصومیه(س) برگزار شده و در بخشی از این مراسم از کارمندان برتر 15 دستگاه اجرایی تقدیر شد.

در ابتدای این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم طی سخنانی بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: احداث خط نخست مترو قم در دستور کار قرار دارد؛ با توجه به جایگاه ارتباطی شهر قم قطار پر سرعت تهران، قم و اصفهان به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

محسن بهشتی با بیان اینکه قطار مذکور به صورت زیرسطحی از قم گذر می‌کند، گفت: با این اقدام مشکلات ترافیکی استان افزایش پیدا نمی‌کند. در دولت تدبیر و امید بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و در هفته دولت هزار و 500 واحد دیگر افتتاح می‌شود.

همچنین استاندار قم در این مراسم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در استان قم عملکرد مناسبی داشته است، اضافه کرد: مردم با صبر و شکیبایی مشکلات را تحمل کرده و در راستای پیشبرد اهداف دولت مشارکت داشته‌اند.

سید مهدی صادقی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای معتدل و متعهد به ارزش‌های نظام اسلامی، جلوگیری از افراط‌گرایی سیاسی و اعتقادی، تعامل با جریان‌های سیاسی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تقویت امنیت، رسیدگی به معضلات امنیتی، برنامه‌ریزی بلند مدت برای رفع مشکلات، پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها، توجه جدی به حاشیه‌نشینی و شهرک‌های جدید به عنوان یکی از چالش‌ها، تقویت پلیس و مشارکت‌دهی مردم در طرح‌های انتظامی و امنیتی، پیشگیری در حوزه کاهش جرائم، رفع موانع تولید و اجرای ارکان اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های دولت در قم است.

در پایان این مراسم وزیر اطلاعات نیز به ایراد سخن پرداخت و رشد معنویت را از اهداف خدمت‌ به مردم دانست و اضافه کرد:‌ اگر مردم نعمت‌های امنیت و سلامت را احساس کنند، هدف خلقت در جامعه اسلامی تحقق یافته و جامعه به سمت عبودیت حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با تاکید بر اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب نیازمند افزایش رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: همدلی مطلوبی میان مردم و مسؤولان در حوزه امنیت برقرار است.
ارسال نظرات