خبرهای داغ:
مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قم از افتتاح مجتمع خدمات رفاهی "مهر و ماه" با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
مجتمع خدمات رفاهی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل جمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بابیان اینکه تا قبل از دولت فعلی 16 مجتمع خدمات رفاهی داشتیم، اظهار داشت: تعداد این مجتمع‌ها در این دولت به 22 مجتمع رسیده است و یکی از مدرن‌ترین مجتمع‌های خدمات رفاهی به نام «مهر و ماه» امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قم بابیان اینکه این مجتمع به‌وسیله بخش خصوصی ساخته‌شده است، افزود: این مجتمع بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان ساخته‌شده است که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه افتتاح می‌شود.

جمالی در مورد مراکز معاینه فنی گفت: دو مرکز به‌‌منظور ایمنی وسایل نقلیه برای خودروهای سنگین ایجادشده است و مراکز معاینه فنی از سه مرکز به 5 مرکز افزایش‌یافته است، همچنین ساخت شهرک حمل‌ونقل نیز از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: قبلاً پایانه بار داشتیم که این پایانه به گمرک واگذار شد و یکی از نیازهای استان و شهر قم شهرک حمل‌ونقل است که زمین آن تا پایان سال تأمین می‌شود.
ارسال نظرات