مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دولت جشنواره نمایش عروسکی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۴۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی با تاکید بر حفظ ارزشها و پاسداشت فرهنگ ملی در افتتاحیه ی  هفدهمین جشنواره ی استانی نمایش عروسکی مراکز کانون استان هفته ی دولت را بهترین بهانه برای برگزاری جشنواره و گرد هم آیی اعضا و مربیان مراکز استان دانست.


این مسئول ضمن تبریک این هفته تلاش مربیان و اعضای مراکز در نیل به اهداف متعالی ملی و اسلامی را حرکتی پویا و موثر در تبیین آرمان های دولت یاد آور شد.


وی ارائه ی دستاوردهای هنری، فکری و عملی در این هفته را از جمله برنامه ها و اهداف کانون استان در راستای بیان ره آورد های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی عنوان کرد و برگزاری جشنواره نمایش عروسکی را فرصتی مغتنم در این خصوص  دانست.


مدیر کل کانون در آیین افتتاحیه ی جشنواره نمایش عروسکی: ضمن  تسلیت به مناسبت شهادت بزرگمردان تاریخ کشور ایران شهیدان رجایی و باهنر، گرامی داشت هفته ی دولت و خدمت صادقانه به این نظام را از جمله تمهیدات موثر در جهت تحقق آرمان های کشور نام برد و مربیان و پرسنل کانون را از ره پویان تفکر، اخلاص، عمل و تقوای این دو شهید دانست.


ارسال نظرات