مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز خبرداد:
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برپایی و اجرای نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی و نمایشگاه رزمی- فرهنگی یاد یاران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۳۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاهاستان البرز  با اعلام این خبر افزود: مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برپایی و اجرای نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی ونمایشگاه رزمی- فرهنگی یاد یاران برگزارمی شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، هدف اصلی برگزاری این رزمایش و نمایش را بزرگداشت حماسه بی بدیل دفاع مقدس و نقش بی نظیرامام خمینی(ع)، امت و رزمندگان در 8 سال حماسه و ایثار بیان کرد و گفت: ازدیگر اهداف این برنامه تشریح و بیان علل چرایی جنگ و شناخت متجاوزاست.

وی اظهارداشت: ما در نظر داریم با برگزاری این رزمایش اسوه و الگوهای ارزشی- حماسی دفاع مقدس را به جوانان معرفی و با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا سازیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ سازی برای حضور فعال و مشارکت مردم خصوصا جوانان در صحنه های مهم نظام است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه و رزمایش فرهنگی رزمی یادیاران گفت: انتقال تجربه فرهنگ جبهه ها به نسل جوان جامعه راهکار مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ شهادت و ایثاراست.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز  با بیان اینکه هدف اصلی دشمن را تفرقه افکنی بین شیعه، سنی و قومیت های ایرانی است گفت : ما در این رزمایش و نمایشگاه قصد داریم به تشریح و تبیین تاکتیک های دشمن علیه اسلام و جمهوری اسلامی بپردازیم تا پاسخ مناسبی به یاوه گویی های دشمن در مورد جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران داده باشیم و به آنها یاداوری کنیم هیچ گاه از ارزش های خود کوتاه نخواهیم آمد.

گفتنی است این رزمایش ومانور نمایشی در منطقه عمومی لشگر عملیاتی واقع در انتهای بلوار خوارزمی برگزار خواهد شد و از تاریخ 31/6/95 آغاز و به مدت 7 روز تا تاریخ 6/7/95 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات