خبرهای داغ:
سومین جلسه کارگروه فرهنگی سیاسی بسیج شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و با موضوع چگونگی دستیابی به هیئت عزاداری تراز انقلاب تشکیل گردید.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۲۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه که با حضور نمایندگانی از ادارات اوقاف، سازمان تبلیغات، هیئات مذهبی رزمندگان اسلام، محبین اهل بیت(ع) و فاطمیون، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، نیروی انتظامی، بسیج مداحان، شورای هماهنگ کننده هیئات مذهبی قم و تعدادی از نخبگان فرهنگی برگزار شد، حجت الاسلام کریمی مسئول کارگروه فرهنگی ناحیه طی سخنانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان گفت: باید برخی از قواعد و اصول در هیئات مذهبی رعایت شود از جمله اینکه هیئت عزاداری نباید سکولار باشد.

وی افزود:‌در همین راستا معاونت فرهنگی ناحیه امام حسین(ع) بر آن شد تا به این موضوع مهم پرداخته و راهکارهایی را برای جهت دهی هیئت عزاداری تراز انقلاب بیابد.

محسن کمالی جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) و هادی قنبریان دبیر کارگروه به همراه دیگر اعضاء حاضر در جلسه، دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد موضوع مورد بحث ارائه داده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها