پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۱۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید نعیم امامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در سه سال گذشته در بخش صنعت تلاش بر این بوده است که هیچ واحدی تعطیل نشود و واحدهای فعال افزایش ظرفیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا کنون 233 طرح و واحد صنعتی برای گرفتن تسهیلات با اعتبار 330 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که 30 میلیارد تومان پرداخت شده و بیش از 60 میلیارد تومان نیز آماده پرداخت است.

امامی گفت: از مجموع هفت هزار و 200 واحد مشکل‌دار که در کشور شناسایی شده بود، 50 واحد تعطیل، 295 واحد با ظرفیت کم فعالیت و 50 طرح با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت افزود: همه کمک‌ها در بخش صنعت کمک‌های مالی نیستند و رفع مشکلات انرژی و مشکلات گمرکی نیز در دستور کار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری 33 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است که 80 درصد آن با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بوده است.

امامی افزود: 112 پرونده مشکل‌دار در این مدت بررسی شده و 156 مصوبه نیز در پی داشته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رویکرد گسترش اصناف، تصریح کرد: درجهت ساماندهی اصناف با پیگیری‌های زیاد 19 هکتار از اراضی مجتمع فن‌آوران تغییر کاربری داد و کلنگ‌زنی شد.

وی گفت: سعی بر این است که همه بنگاه‌های خواروبار فروشی استان در مجموعه‌ای در کنار یکدیگر قرار گیرند.

امامی خاطرنشان کرد: جابه‌جایی نمایشگاه‌های ماشین از خیابان ناصرخسرو به یک مکان مشخص که موجب کاهش ترافیک می‌شود نیز از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: انعکاس صحیح اخبار و مشکلات توسط خبرنگاران موجب می‌شود مدیران احساس مسئولیت بیشتری کنند

ارسال نظرات