جمعی از اساتید دانشگاه، پزشکان، فعالان کشاورزی و سازمانهای مردم نهاد در نامه‌ای به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از مصوبه این کمیسیون در حذف بند مربوط به تراریخته در برنامه ششم تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از اساتید دانشگاه، پزشکان، فعالان کشاورزی و سازمانهای مردم نهاد در نامه ای به علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از مصوبه این کمیسیون در حذف بند مربوط به تراریخته در برنامه ششم و ممنوعیت کشت، واردات و مصرف این محصولات تجلیل کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی‌محمد شاعری؛ رئیس محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی

اعضاء محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

اعلام‌نظر دقیق کمیسیون کشاورزی درخصوص جایگزینی محصولات ارگانیک به‌جای محصولات تراریخته در برنامه ششم توسعه کشور از درایت و اشراف کامل اعضاء محترم کمیسیون کشاورزی نسبت به واقعیتهای کشاورزی مملکت و همچنین اهمیت صیانت از امنیت غذایی و سلامت تغذیه مردم حکایت داشت.

این موضع‌گیری جسورانه شیطنتهای برخی از تاجران ذینفع تراریخته و پیاده‌سازی «پروژه قانونی‌سازی واردات، کشت و مصرف انبوه تراریخته» را نقش بر آب نمود. این اقدام هوشیارانه ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران قائم به نخبگان متعهدی است که تحت تأثیر لابیهای سنگین نفوذی قرار نمی‌گیرند و سلامت مردم و عزت کشاورزان را معامله نمی‌کنند.

بی‌شک این اقدام شما عزیزان نزد خدای بزرگ، مأجور خواهد بود.

با آرزوی توفیق

جمعی از اساتید دانشگاه، پزشکان، فعالان کشاورزی و سازمانهای مردم نهاد.

ارسال نظرات