فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد بزرگ است که باید در جامعه احیا شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۴۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام بسیار ویژه است، به طوری که بیش از هفتاد بار در قرآن به آن اشاره شده است.

وی افزود: همه واجبات در گرو انجام فریضه امر به معروف است و همه واجبات در قبال انجام این فریضه واجب اثرگذار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: دشمنان این ملت با گلوله فساد جوانان کشور مورد هدف قرار داده است چراکه نسل جوان عقبه نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه و احیای این فریضه الهی گفت: کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا و با توجه به این مهم با همکاری گروه مردم نهاد "راه بیداری" و با حضور 400 نفر ساوجی در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار جعفری با بیان این موضوع که جامعه امروز بیشتر از هر زمانی به نهادینه شدن فریضه امر به معروف ونهی از منکر احتیاج دارد، گفت: در برابر جنگ نرم و فرهنگی دشمن باید این فریضه در بین خانواده و جامعه تعمیق یابد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی که از 27 مردادماه در حال برگزاری است مباحث ارائه شده در زمینه آثار امر به معروف و نهی از منکر، پاسخگویی به شبهات، جایگاه امر به معروف در ادیان الهی، برخورد با منکر بدحجابی، تذکر لسانی، تذکر لسانی و سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه است و در پایان دوره گواهی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی غربی، تجمل‌گرایی، تولیدات نامطلوب فرهنگی که از سوی دشمنان با صرف هزینه‌های گزاف میلیاردی و رسانه‌ای انجام می‌شود با هدف تغییر سبک ایرانی و اسلامی به غربی است و باید جامعه با بصیرت پیوند ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی خود را حفظ کنند.



ارسال نظرات