خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان خواستار انتقال خط آهن قزوین - زنجان که اذیت و آزار مردم این شهر را به دنبال دارد، شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  آیت الله علی اسلامی در دیدار با سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: انتقال این خط از خواسته های مهم و اساسی مردم منطقه بوده و امیدواریم مسئولات ذیربط نیز در پیگیری این مساله جدی و کوشا باشند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، یادآور شد: عمر انسان در حال سپری شدن است و ما باید از فرصت های پیش آمده بیشترین بهره را برای خدمت کردن به مردم ببریم.
آیت الله اسلامی ادامه داد: در هفته دولت باید به طور جدی و صمیمی تر و با حفظ وحدت، انسجام و امنیت کشور در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام به عمل آورد.
امام جمعه تاکستان در ادامه ضمن تقدیر از مسئولان دستگاه های اجرایی، به ویژه مقام معظم رهبری که مایه وحدت، یکدلی و انسجام در کشور هستند، افزود: باید از برخی مدیران دستگاه های پرسید چه عاملی موجب می شود بعضی از واحدهای تولیدی استان و منطقه به مناطق دیگری مانند بندرعباس و یا حتی دوبی نقل مکان می کنند؟
سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این دیدار تاکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران، روحانیت همواره لنگرگاه آرامش و اطمینان مردم به شمار رفته است.
عباسعلی درافشانی ضمن گرامیداشت مرحوم آیت الله موسوی شالی، اضافه کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که همیشه مورد افتخار مردم میهن اسلامی، به خصوص شهروندان قزوینی بوده باعث شده کار مسئولان در عرصه خدمات رسانی به مردم سخت تر و سنگین تر باشد.
وی با اشاره به اینکه تحریم های ظالمانه آسیب های فراوانی را با خود برای ما به همراه داشت، ادامه داد: با توجه به اینکه در حوزه اقتصاد هیچ گاه یک شبه اتفاق خاصی رخ نمی دهد، باید از فرصت های پیش آمده در دولت تدبیر و امید نهایت استفاده را برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود به عمل آوریم.
درافشانی اضافه کرد: طی 9 ماه گذشته 13 هیات اقتصادی بلند پایه به همراه 8 سفیر به استان قزوین سفر کرده و تفاهم نامه هایی نیز برای تبادل و استفاده از حداکثر ظرفیت های متقابل منعقد شد.
وی افزود: ما باید تکنولوژی خود را به روز کرده و با انتقال آن و استفاده از ظرفیت های جهانی، به حوزه های مورد نظر خود دست یابیم.
سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین در پایان افزود: از ابتدای امسال 371 میلیون دلار توسط سرمایه گذاران خارجی در این استان سرمایه گذاری صورت گرفته است.
استاندار قزوین به همراه سرپرست امور اقتصادی خود به منظور بهره برداری از چند طرح اقتصادی در دومین روز از هفته دولت به شهرستان تاکستان سفر کرده است.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها