خراسان جنوبی- نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس :
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس تکیه بر اسرائیل وآمریکا را برای نجات کشور یک خیال واهی دانست وگفت: آنان فقط به دنبال منافع خود هستند وبا هر روشی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۱۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،"حجت الاسلام  والمسلمین غلامی" در مراسم معنوی سالگرد شهدای گمنام شهر ارسک شهرستان بشرویه (استان خراسان جنوبی) درجمع آزادگان به بیان دلاورمردی آنان پرداخت و گفت : جانبازان اسطوره های مقاومت وایثارهستند که با تحمل همه مشکلات وسخت ترین شکنجه ها دست از اعتقادات ونظام وانقلاب ورهبری بر نداشتند ووفاداری به نظام را به ارج رساندند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس ،شهدای گمنام رامهمان شهر خواند و افزود:  نباید بگذاریم شهدای گمنام غریب بمانند وهمه سعی وتلاش خود رادرآباد سازی مزار آنان انجام دهیم.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شاخصه های انقلابی بودن خاطر نشان کرد:  باید ملاک انتخاب را انقلابی بودن درنظر بگیریم وشاخص های انقلابی بودن،همان  انقلابی عمل کردن، انقلابی فکر کردن است .

 غلامی افزود: دشمن به دنبال این است که مارا از راه و مسیر شهدا جدا کند ودر اوج تحریم کشورمان 170شبکه ماهواره ای را علیه جمهوری اسلامی ایران بصورت رایگان ارائه میکند تا ولنگاری فرهنگی را رواج دهد واسلام ناب محمدی را از ما بگیرد واسلام آمریکایی را جایگزین کند وهرگونه اسلامی که در تقابل اسلام ناب محمدی باشد اسلام آمریکایی است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس با اشاره به اینکه مسلمانان باید از مظلومان جهان حمایت کنند  بیان کرد: حمایت از محرومان ومظلومان جهان از مبانی انقلاب است وسیاست ما در حمایت از فلسطین وسایر شیعیان جهان از همین مبانی نشات میگیرد.

 وی  افزود: جمهوری اسلامی نه سلطه گراست و نه سلطه پذیروحقوق همه کشور هارا رعایت میکند ومواظب حقوق خود نیز هست.

غلامی تکیه بر اسرائیل وآمریکا را برای نجات کشور یک خیال واهی دانست وگفت: آنان فقط به دنبال منافع خود هستند وبا هر روشی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس  افزود: گوش دادن به حرف رهبری اعتماد به مردم وتوکل برخدا راه های پیروزی ونجات جامعه است  وهرزمانی که مسئولین سخنان رهبری را سر لوحه کار خود قرار دادند چه در بحث موشکی وچه در سایر موارد آمریکا واسرائیل پا پس کشیدند.

 وی هدف از تحریم ومذاکره را جلوگیری وتاخیر از صدور انقلاب به جهان دانست و گفت: انقلاب ما به همه جهان صادر شده ونمونه های آن یمن بحرین و....است

 حجه الاسلام غلامی  افزود: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود بنیان خانواده وجوانان را هدف قرار داده وبالا رفتن آمار طلاق از نمونه های بارز آن  است که خانواده ها ومسئولین باید مواظب باشند.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات