مسئول بسیج اصناف استان ایلام: واردات کالای خارجی هم به اقتصاد کشور لطمه می زند و هم فرهنگ غربی که اهداف دشمن در پشت پرده دارد را ترویج می دهد.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۹۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد علی مریدی مسئول بسیج سازمان اصناف و بازاریان استان ایلام در حسینیه اهل بیت در جمع بازاریان استان ایلام ضمن تبریک روز قشر بسیج اصناف بیان کرد: بازاریان از قبل انقلاب پایندی به این نظام را ثابت کردند و در دوران جنگ تحمیلی با تقدیم یازده هزار شهید درکشور و 53 شهید در ایلام غیرت و مردانگی خود را به مردان نشان دادند.

وی نمونه بارز یک بازاری پیرو خط امام را شهید مهدی عراقی دانست و گفت: به پاس مجاهدت های این شهید که در روز 4 شهریور به شهادت رسید این روز را بعنوان بسیج اصناف نامذگاری کردند.

سرگرد مریدی تاکید کرد: اگر مقاومت و مبارزه را فراموش کنیم باید لباس ذلت بپوشیم و در این عرصه باز هم راه شهدا را همچنان ادامه خواهیم داد.

وی به نماز اول وقت و اهمیت نماز جماعت در بازار اشاره کرد و گفت: نماز یکی از پایه های دین مبین اسلام است و در وقت نماز بازاریان چند لحظه مغازه خود را تعطیل کنند تا با این حرکت امر به معروف را پاس بدارند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان ایلام اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد و امسال با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در راستای اشتغال زایی و رونق اقتصادی حرکت می کند.

علی مریدی به حمایت از کالای ایرانی پرداخت و افزود: واردات کالای خارجی هم به اقتصاد کشور لطمه می زند و هم فرهنگ غربی که اهداف دشمن در پشت پرده دارد را ترویج می دهد.

وی در آخر بیان داشت: از فضای مجازی برای تبلیغات کالاهای ایرانی و مزیت های آن استفاده کنید تا مردم به استقبال از این کالا ها از کالای داخلی حمایت کنند.

حجت الاسلام مراد ویسی  در ادامه سخنان سرگرد علی مریدی گفت: در سوره بقره از معامله دینی و فرصت های بدست آمده در معامله اسلامی سخن می فرماید.

حجت الاسلام مراد ویسی بیان کرد: در بازار اسلامی حساب دفتری زیبنده یک معامله دینی است و بدون رودربایستی باید کوچکترین حساب ها را با داشتن شاهد ثبت کرد.

وی گفت: در بازار قدیم حوزه علیمه در بین بازاریان وجود داشته اما متاسفانه در بازار کنونی ممکن است حتی یک رساله وجود نداشته باشد.

وی در بحث اقتصادی به بازاریان تاکید کرد: شما پیشقراول اقتصاد مقاومتی که می توانید نبض اقتصاد را بدست گرفته و آن را به حرکت در بیاورید.

حجت الاسلام مراد ویسی در آخر با اشاره به حمایت از کالای داخلی اذعان کرد: با وارد کردن یک تلویزیون خارجی یک کارگر تولیدی لوازم خانگی بیکار می شود.

 
 

ارسال نظرات