حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
حجت الاسلام طالبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت: امنیت امروز ما مرهون جانفشانی شهداء، درایت و بصیرت رهبری معظم و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام طالبی در جمع شرکت کنندگان در یادواره شهدای عشایر پایگاه شهید کشوری نهرخان علیا گفت: شهداء مایه برکت و عامل عزت جامعه هستند؛ شهداء قربانی راه مبارزه با زیاده خواهی استکبار در مقابل جهان اسلام بوده و گرامیداشت یاد و خاطره آنها وظیفه ای خطیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ایوان به سالروز شهادت رئیس جمهور خدوم و نخست وزیر انقلابی آقایان رجائی و باهنراشاره و ضمن گرامیداشت هفته دولت اذعان کرد: آمریکا عامل شیطنت در منطقه و ناامنی است و زائیده ترسو و فریب خورده اش ، داعش ، در مجاورت مرزهای ما در راستای پیشبرد اهداف استکباری طراحی شده است. اما به لطف خداوند و به برکت خون شهیدان امنیت ایران اسلامی درمنطقه بحرانی غرب آسیا مثال زدنی است.

وی خطاب به مردم شهید پرور نهرخان گفت: بدانید تا اسلام هست، استکبار هست ودشمن هم دست از سر ملت ما برنخواهد داشت و این دشمنی کماکان ادامه خواهد یافت؛ پس ایران اسلامی ناچار به دفاع از مقاومت و همراهی با آن است و این خواسته ملت ماست.

در پایان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهداء هدایائی به خانواده معظم شهداء عشایری نهرخان علیا اهداء گردید.


ارسال نظرات