"برگزاری امروز جلسه شورای اداری شهرستان قدس در شرکت نفت پارس جاده مخصوص کرج"

"جلسه شورای اداری شهرستان قدس به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات شرکت نفت پارس باحضور کلیه مسئولان شهرستان برگزار شد"
کد خبر: ۸۷۳۳۵۳۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
خبر گزاری بسیج:امروز به مناسبت هفته دولت  دومین جلسه شورای اسلامی  بعداز سوکان  داری فرمانداری جدید شهرستان  قدس با حضور تمامی ادارت و سازمانهای شهرستان قدس درسالن اجتماعات شرکت نفت پارس برگزار گردید.
به گزارش خبر گزاری بسیج:بعد از تلاوت کلام الله مجید،در ابتدای این مراسم:آقای مهندس وفایی مدیر عامل شرکت نفت پارس گفت:شرکت نفت پارس از جمله شرکت هایی است که بیشترین نیروی کاری را یعنی1300نفر اشتغال مستقیم و3400شغل غیر مستقیم را ایجاد کرده است،ونزدیک به60هزار ماشین وتریلی جنس را داخل و خارج میکنند.
وی ادامه داد:شرکت نفت پارس که این همه اشتغال در مملکت را ایجاد کرده است،باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
مدیر عامل شرکت نفت پارس در پایان سخنان خود اضافه کرد:این شرکت که مستقیم زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره)است،سال گذشته90درصد سود این شرکت را تقسیم کرده اند،که بیشتر این سود به بنیاد برکت اختصاص یافته است و بنیاد برکت نیز آن را ساخت مدرسه و خانه در مناطق محروم و مستضعف جامعه کرده است.
بعداز سحنان مدیر عامل شرکت نفت پارس، حجت الااسلام المسلمین ابوالقاسم میر احمدی امام جمعه شهرستان قدس ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کردند:هفته دولت بهانه ای است برای اینکه ما در خدمات دولت آگاه شویم و بدانیم در طول سال این دولت چه خدماتی برا مردم  داشته است.
امام جمعه شهرستان قدس،در پایان سخنان خود در جلسه شورای اداری امروز با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)فرمودند:کاری که دولت انجام میدهد راباید به مردم اطلاع  سانی کند تا مردم  بیشتر از کارو زحمات دولت خود آگاه شود، خاطرنشان کردند:شرکت نفت پارس به این بزرگی که مرکز بهترین روغنهای صنعتی ماشینی  در داخل کشور،وبیشترین نیروی کاری است،باید کارهای خود را به مردم  برساند، تا مردم قدردان همچین شرکتهایی در سطح کشورمان باشند،نه اینکه منتظر بمانند تا هفته دولت فرا برسد و آن وقت تبلیغ کنند.

در بخش دیگر از این جلسه،دکتر محسن ضرغام فرماندار و رئیس شوراری اداری شهرستان قدس،ضمن تبریک هفته دولت و یاد وخاطره همه شهیدان،بخصوص شهیدان رجایی و باهنر تاکید کردند:هر چقدر که ما اقدامات دولت را بیان کنیم،امید در مردم زیاد می شود واین امید مردم عامل موثری در موفقیت کشورهاست.
فرماندار شهرستان قدس اضافه کرد:همه ما ادارات و سازمانها وظیفه داریم که دستاوردهای دولت رابیان کنیم،نه به خاطر آنکه از دولت تعریف و تمجید کنیم،بلکه به خاطر آنکه مردم بدانند که دولت تدبیر وامید،چه خدماتی را به مردم ارائه کرده است،و همچنین بدانند در گذشته چه شرایطی داشتند والان چه شرایطی.
دکتر محسن ضرغام فرماندار ورئیس شورای اداری شهرستان قدس به دستاوردهای دولت تدبیر وامید در چند حوزه اشاره کردندو افزودند:در حوزه خارجی ارتباط سازنده با دنیا را با عنایت به اصولی همچون:حکمت،عزت ومصلحت را داشتیم،دوم در حوزه فرهنگی ایجاد فضای باز و آزادی مطبوعات و باز کردن فضای امنیتی را،در حوزه سینما بازگشایی خانه سینما و آشتی دوباره مردم با خانه سینما، و این در حالی است که مردم در قبل با خانه سینما فاصله گرفته بودند وسوم اینکه در حوزه اقتصاد: افزایش تولید بیش از حد گندم در عرصه کشاورزی  و تورم9درصدی را شاهد میباشیم.
ضرغام در پایان به پاپوش درست کردن برخی از نهادها هشدار دادندو تاکید کردند:پاپوش درست کردن در این دولت دیگر جایی ندارد ودوران پاپوش درست کردن و فیلم ساختن وتهمت واهانت به اتمام رسیده است،این دولت مظهر اعتدال و دوستی و همدلی است،و اگر بنده بدانم کسی یا سازمانی یا اداره ای علیه کارمندان ما و یا هر کارمند در هر اداره ای پاپوش درست کند،ما آن را به مردم معرفی ،و سرسختانه با آن برخورد قانونی را خواهیم داشت.
پس از پایان سخنان  دکتر محسن ضرغام فرماندار شهرستان قدس،به نوبت شهردار شهرستان قدس:آقای  محمد صادق کولیوند ، رئیس سازمان بهزیستی شهرستان:خانم فرزانه تیموری ورییس شواری اسلامی شهرستان قدس،خانم:لیلا آجرلو،ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت ویاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دستاوردها و ومشکلات سازمانهای خود را در این جلسه مطرح کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار