فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):

شهیدان مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله هستند

سردار اسدالهی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت حبیب گفت : شهیدان مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با گرامیداشت نام و یاد شهیدان گفت: رهبر فرزانه ی انقلاب نسل بعد از دوران امام را امام گونه تربیت کرد و حاصل آن جوانان هوشیار،بیدار و خداجویی شد که در تمامی صحنه ها حاضر و نقش آفرین هستند و جهان شاهد گوشه ای از رشادت های این عزیزان در عرصه دفاع از حرم می باشد ، به یقین مدافعان حرم تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله هستند.

وی افزود : عاشقان اهل بیت در سراسر دنیا دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) را در هر جای جهان که باشد برخود واجب می دانند وثابت کردند کمترین هزینه ای که می توانند پرداخت کنند نثار خون و جان خود است که آن را هم ودیعه الهی می دانند.

فرمانده لشکر 27حضرت محمدرسول الله (ص)تصریح کرد: اگر امروز در دنیا عزت و اعتباری داریم از شهدا داریم، اگر نظام ما حرفی برای گفتن دارد و جلودار در مبارزه با ظلم و استکبار است به اعتبار شهدای عزیزو بزرگوار است. به راستی دوام و قوام ما به ماندن در راه شهدا و عمل به سفارشات و وصایای این عزیزان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار