خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت نهاوند خبر داد

برخورد با مراکز درمانی خصوصی فاقد CPR در نهاوند

رئیس شبکه بهداشت نهاوند گفت: با مراکز درمانی خصوصی که فاقد دستگاه «سی پی آر» هستند و همچنین کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به فروش دارو می‌کنند برخورد خواهد شد .
کد خبر: ۸۷۳۳۵۰۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، دکتر مومن‌علی دارابی در دومین روز از هفته دولت درن شست با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت موجب تغییرات گسترده در حوزه بهداشت و درمان کشور و تحرک و نشاط در ساختار اجرایی دانشگاه‌های علوم پزشکی شده است .

وی طرح نظام سلامت را بازوی راست دولت خواند و گفت: هدف این طرح تأمین عدالت در دسترسی به خدمات حوزه سلامت است که با اجرای آن تغییرات چشمگیر و مثبتی را در حوزه بهداشت و درمان فراهم کرده است .

رئیس شبکه بهداشت نهاوند افزود: شهرستان نهاوند نیز با اجرای این طرح گام‌های مؤثری را در مسیر پویایی و بالندگی برداشته است و طرح تحول در حوزه‌های مختلف پیشرفت مناسبی داشته و چشم‌انداز آینده آن بسیار روشن است .

وی تصریح کرد: در بحث خرید و تجهیزات و عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بیش از25 میلیارد تومان جذب و هزینه شده است و درخواست 20 متخصص دیگر نیز برای شهرستان داده شده است .

دارابی گفت: در پنج ماهه اول سال 3 آمبولانس به بخش فوریت‌های پزشکی شهرستان اضافه شده که این آمبولانس‌ها مجهز به تمام خدمات پزشکی هستند .

وی از اضافه شدن سه تخت سونوگرافی در بخش سونوگرافی بیمارستان علیمرادیان خبر دارد و گفت: 40 درصد بهسازی‌های بخش هتلینگ این بیمارستان نیزانجام شدهکه 60 درصد باقی مانده نیز مربوط به بخش داخلی‌های زنان و مردان و همچنین قسمتی از جراحی مردان است و رایزنی‌هایی نیز با بخش خصوصی در مورد ایجاد «ام آر ای» درشهرستان انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت نهاوند گفت: با مراکز درمانی خصوصی که فاقد دستگاه «سی پی آر» هستند و همچنین کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به فروش دارو می‌کنند برخورد خواهد شد .

وی از تجهیز بیمارستان شهید حیدری به سیستم هتلینگ خبر داد و گفت: درمانگاه دیابت در بیمارستان شهید حیدری شهرستان فعال و در حال خدمات‌رسانی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات